Form of Work
Artykuły
(14)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Gawda Katarzyna
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Paśko Jan Rajmund
(1)
Year
2010 - 2019
(16)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(15)
Subject
Edukacja
(8)
Szkoła
(4)
Biblioteka
(2)
Oświata
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Badania jakościowe
(1)
Biblioteka pedagogiczna
(1)
Biblioteka szkolna
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Hipoterapia
(1)
Informacja
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Mała szkoła
(1)
Małżeństwo
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda Feuersteina Wzbogacania Instrumentalnego (FIE)
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Modele rodziny
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka czytania
(1)
Opiekunowie osób z zespołem Downa
(1)
Oświata za granicą
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedszkola
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rada Europy
(1)
Reforma edukacji
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wieś
(1)
Wolność
(1)
Wrocławski Model Usprawniania (WMU)
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wzór osobowy
(1)
Zespół Downa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Zasady skutecznej edukacji / Przemysław Bąbel // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2007, nr 2, s.67-78.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
E-book
In basket
Problem relacji ucznia z nauczycielem i zależności odwrotnej jest tematem aktualnym od początków istnienia "stanowiska" nauczyciela. Pojawiał się on już w starożytności i ulegał zmianom wraz z rozwojem cywilizacji i coraz większymi prawami jednostki do posiadania własnych poglądów, które można było swobodnie przedstawiać. Problem relacji uczeń - nauczyciel jest wielopłaszczyznowy i do tej pory nie posiada uniwersalnych rozwiązań. Inne są relacje w kontekście uczeń - nauczyciel przedmiotu, a inne na zajęciach pozalekcyjnych. Problem dodatkowo komplikuje fakt, że wprawdzie mówi się o relacji ucznia i nauczyciela, lecz nie podkreśla się przy tym, iż relacja ta może być inna, gdy miejsce jednego ucznia zajmie inny. Relacja pomiędzy grupą uczniów, jaką jest klasa, a nauczycielem zależna jest od osobowości nauczyciela. Wystarczy, że zmieni się nauczyciel, a dotychczasowe relacje ulegają zmianie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again