Forma i typ
Artykuły
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Chomiuk Andrzej
(1)
Dobosz Janusz
(1)
Flądro Edyta
(1)
Gilla Anna
(1)
Karkowska Magda
(1)
Kaźmierczak Arkadiusz
(1)
Kowalska Jolanta Elżbieta
(1)
Kryński Jakub
(1)
Lûkevìč Uladzìmìr Paŭlavìč (1956- )
(1)
Mielniczuk Marcin
(1)
Milewska-Moneta Lucyna
(1)
Modro Daria
(1)
Nowacki Leszek
(1)
Pacewicz Alicja (1958- )
(1)
Pacewicz Piotr (1953- )
(1)
Polanowska Justyna
(1)
Rymarek Katarzyna
(1)
Sołtys Magda
(1)
Staniszewski Tadeusz
(1)
Szczeniak Katarzyna
(1)
Więcław Grzegorz
(1)
Zalewska Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Łotewski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Temat
Gry sportowe
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Biografistyka
(1)
Dobre praktyki
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Futbol amerykański
(1)
Joga
(1)
Kariera
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Piłka nożna
(1)
Scenariusz imprezy
(1)
Socjologia
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sukces
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
WF z Klasą (program)
(1)
Zabawy
(1)
Zdrowie
(1)
Zumba
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Młodego Sportowca ; 2)
Bibliografia na stronie 153.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36032 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Publikacja może stać się ważnym źródłem informacji dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego. W sposób kompletny opisano w niej zagadnienia przybliżające czytelnikowi wiedzę z zakresu historii sportu, terminologii specjalistycznej związanej z tym obszarem nauki, problematyki edukacji olimpijskiej, interakcji zachodzących w relacjach trener–zawodnik, wychowawczego znaczenia ról odgrywanych przez trenerów i instruktorów oraz ich znaczenia dla prawidłowego wychowania. Autor pisze we wstępie: „W europejskim szkolnictwie wyższym pedagogika sportu została uznana za ważną dyscyplinę akademicką, funkcjonującą w dziedzinie nauk o sporcie, której celem jest wspomaganie działań edukacyjnych (wychowawczych) osób uczestniczących w treningu sportowym i innych formach aktywności fizycznej, niezależnie od miejsca i czasu ich realizacji w ciągu całego życia”. Opinia ta jest najwłaściwszym wyjaśnieniem potrzeby opracowania tej problematyki w formie prezentowanego podręcznika. Z recenzji dr hab. Danuty Umiastowskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Oddając do rąk Czytelnika publikację Znaczenie edukacyjne projektu „Jestem fair” opartego na idei neoolimpizmu, wyrażam nadzieję, że jej lektura wyzwoli chęć poszukiwania nowych metod kształtujących wszechstronnie osobowość młodego człowieka, które można wykorzystać w pracy pedagogicznej w różnych środowiskach wychowawczych. W monografii, poza opisem pewnego wycinka rzeczywistości społecznej, jakim było wprowadzenie do szkół przed EURO 2012 projektu edukacyjnego Jestem fair, podjęto próbę – na podstawie przedstawionych wyników badań – odniesienia się do oczekiwań pedagogicznych i wskazania na skuteczność podjętych działań. Zawarte w książce wnioski i wskazówki mogą przyczynić się nie tylko do usprawnienia sposobu pracy na specyficznym obszarze oddziaływań wychowawczych, jakim jest praca z młodzieżą (szczególnie w okresie dorastania), ale także można je wykorzystać jako sugestie przy projektowaniu programów edukacyjnych przez różne podmioty (w tym nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów sportowych). Aby jednakże zmiany te były skuteczne, więcej uwagi należy poświęcić wartościom o charakterze uniwersalnym, które są zrozumiale i cenione przez młodzież z różnych środowisk (w tym przez kibiców). Takimi mogą się stać wartości wyniesione ze sportu, z główną zasadą olimpizmu – fair play.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej