Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bonar Jolanta
(1)
Buła Anna
(1)
Dobkowska Joanna
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Luniak Beata
(1)
Marchlik Paulina
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Wąsik Barbara (pedagog)
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Świdzińska Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Filozofowanie z dziećmi
(6)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Andragogika
(1)
Bonar, Jolanta
(1)
Buła, Anna
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Dewey, John
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Joga
(1)
Metoda Reggio Emilia
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Opracowanie
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zdanie pytające
(1)
Temat: dzieło
Edukacyjna wartość dziecięcych pytań
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Raport z badań
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41625 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Inicjatywa cyklicznego publikowania prac w ramach serii „Twórczość i Edukacja” wyrosła z potrzeby stworzenia miejsca spotkania badaczy i praktyków zainteresowanych rozwijaniem oraz wspieraniem zdolności twórczych dzieci, młodzieży, a także osób dorosłych. W serii ukazują się prace dotyczące problematyki edukacyjnych oraz społecznych uwarunkowań rozwoju szeroko pojętej aktywności twórczej. Dotychczas ukazały się w serii: Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej, red. K. J. Szmidt, M. Modrzejewska-Świgulska M. Modrzejewska-Świgulska, Twórczość codzienna w narracjach pedagogów Biograficzne badania nad twórczością. Teoria i empiria, red. M. Modrzejewska-Świgulska K. J. Szmidt, Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności A. Chmielińska, Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów Zwrócenie uwagi na rolę pytań w stymulowaniu aktywności poznawczej dzieci na etapie kształcenia elementarnego jest niezwykle potrzebne i ważkie, gdyż jest to etap kluczowy i krytyczny dla rozwoju wszystkich podstawowych umiejętności poznawczych uczniów. [...] Autorki prezentują zarówno wyniki badań, jak i zagadnienia naukowe przy jednoczesnej swobodzie gatunku i użytego słownictwa. Świadczy o tym posługiwanie się językiem nacechowanym w znacznym stopniu, dobrze pojętym w tym przypadku, subiektywizmem i ekspresyjnością. Obraz zjawiska jest konkretny, poddany oglądowi w kontekście osobistych doświadczeń, przemyśleń, ale także aktualnego stanu wiedzy i kierunków rozwoju myśli naukowej z prezentowanego obszaru dociekań. Należy podkreślić, że Autorki swoje rozważania teoretyczne ilustrują wynikami badań własnych, które znacznie wzbogacają i wzmacniają sformułowane tezy. Materiał empiryczny jest bardzo ciekawy i zawiera ogromny potencjał interpretacyjny. Z recenzji dr hab. Renaty Michalak, prof. UAM
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej