Form of Work
Książki
(7)
Artykuły
(2)
Status
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Author
Bogdanowicz Marta (1943- )
(3)
Kisiel Bożena
(2)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Franczyk Anna
(1)
Kasica Alicja
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Pilecka Władysława (1948- )
(1)
Pilecki Jan red
(1)
Przasnyska Maria
(1)
Sherborne Veronica (1922-1990)
(1)
Skórczyńska Małgorzata
(1)
Sokołowska-Kasperiuk Agnieszka
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Dziecko niepełnosprawne
(5)
Gry i zabawy ruchowe
(5)
Gry i zabawy
(4)
Metoda Sherborne
(3)
Ruchy
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Gimnastyka lecznicza
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychoterapia
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rodzina
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Genre/Form
Scenariusze zajęć
(1)
9 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36665 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39518, 37986 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34677 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44672 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 131.
Streszczenie: Jedyny autorski podr. do metody ruchu rozwijającego adresowany do naucz. i opiekunów dzieci. Autorka prop. wykorzystanie metody do wspierania i stymulowania rozwoju dzieci oraz młodzieży i dorosłych upośl. fiz. i psych. Metoda może być także wykorzystywana przez rodziców we wspieraniu rozwoju dzieci bez zaburzeń. Wykorzystując teorię Labana autorka prop. zestaw ćw. - doświadczeń ruchowych opartych na potrzebie ruchu i kontaktu. Podr. dzieli się na 5 części: "Czego uczymy"; "Dlaczego uczymy"; "Jak uczymy"; "Specjalne wyzwania" - w tej części potrzeby dzieci i dorosłych z głębokimi i sprzężonymi zaburzeniami i zajęcia ruchowe z dziećmi (głównie), z którymi trudno nawiązać kontakt; ostatnią część stanowi streszczenie teorii ruchu rozwijającego - w streszczeniu tym wypunktowano korzyści dla dzieci płynące z ruchu rozwijającego w sferze rozwoju fiz. i rozwoju osobowości. Ważny element podr. stanowią wybrane przez autorkę fot.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34667, 34666 (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 123-136.
Streszczenie: W części teoretycznej omówiono środowiskowy kontekst rozwoju człowieka, współudział rodziny w tworzeniu i realizowaniu programów wczesnej interwencji. W części praktycznej opisano wybrane sposoby wspomagania rozwoju dziecka, takie jak: sytuacyjne uczenie się, dzielenie wspólnej uwagi, uczenie się przez pośrednictwo oraz czas podłogowy wg S.I. Greenspana. Przedstawiono doświadczenia w zakresie stosowania wczesnej interwencji w Szwecji, Austrii, Niemczech i Włoszech.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39944 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again