Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Rudnicka Izabela
(2)
Basaj Hanna
(1)
Leszkowicz Mateusz
(1)
Leszkowicz Mateusz (1978- )
(1)
Palka Ewa
(1)
Zielińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Gimnazja
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Infografika
(7)
Okulografia
(2)
Czytanie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Strony WWW
(1)
Surdopedagogika
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Słuch
(1)
Uczniowie
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Czytanie informacyjne : infografiki w procesach poznawczych / Mateusz Leszkowicz. - Wydanie I, dodruk. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2022. - 228, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 323)
Bibliografia na stronach 223-229.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46643 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Easel.ly - elektroniczne plakaty i infografiki w nauczaniu i uczeniu się / Ewa Palka. W: Język Polski w Gimnazjum : Zeszyty Kieleckie. 2018/2019, nr 2, s. 47-72. - 2018.
Bibliografia na stronie 72.
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Współczesne przekazy medialne stają się wizualnie rozdrobnione. Zauważalne jest to w szacie graficznej wielu podręczników, czasopism, interfejsów internetowych czy grafik informacyjnych. Media te szczególnie silnie eksponują małe porcje tekstowe i obrazowe. W tym sensie stają się pozbawione sekwencyjnego i liniowego odbioru, typowego dla recepcji literatury pięknej lub dzieła filmowego. Powstaje więc pytanie, w jaki sposób odbiorcy wyszukują punktów rozpoczęcia czytania oraz według jakich kryteriów tworzą własne ścieżki poznawcze w trakcie recepcji np. grafik informacyjnych. W niniejszej pracy podjęto się odpowiedzi na pytanie, czy zróżnicowany układ graficzny (design) wpływa na prowadzenie uwagi wzrokowej i rozumienie treści przez nastoletnich odbiorców. Użyto w tym celu metody pomiaru ruchów gałki ocznej (okulografii) w trakcie ekspozycji różnych typów infografik. Rezultaty niniejszych badań znajdują szerokie zastosowanie w projektowaniu graficznym materiałów drukowanych oraz tekstów elektronicznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej