Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Adamkiewicz Joanna
(1)
Andrzejewska Magdalena
(1)
Baron-Polańczyk Eunika
(1)
Bartoszewicz Małgorzata
(1)
Berdzik Joanna
(1)
Błasiak Władysław (1948- )
(1)
Gulińska Hanna
(1)
Hallada Marek
(1)
Huk Tomasz (pedagog)
(1)
Kandzia Joanna
(1)
Kruszewski Zbigniew Paweł (1949- )
(1)
Lorens Roman
(1)
Nowicka Ewa (pedagog)
(1)
Pęczkowski Paweł Tomasz (1979- )
(1)
Rosiek Roman
(1)
Rożek Bożena
(1)
Sajka Mirosława
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Stolińska Anna
(1)
Wasilewska Kamilla
(1)
Wcisło Dariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Informatyka
(12)
Edukacja medialna
(10)
Pedagogika medialna
(10)
Zastosowania multimediów w edukacji
(7)
Matematyka
(2)
Multimedia
(2)
Okulografia
(2)
Analiza i kreowanie trendów
(1)
Chemia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Public relations
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(7)
Artykuł z pracy zbiorowej
(7)
Film
(1)
Programy nauczania
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 189-200. - Streszcz. ang.
Streszczenie: SPIS TREŚCI: Wstęp Rozdział I Media i technologie informacyjne w komunikacji społecznej 1.1. Podstawowe pojęcia użyte w pracy, 1.2. Multimedia w ujęciu historycznym, 1.3. Multimedia i hipermedia jako klasyczne środki komunikacji, 1.4. Nowe media źródłem nowoczesnych form przekazu, 1.5. Strategie komunikacyjne Pokolenia sieci, Rozdział II Teoretyczne problemy zastosowania multimediów w edukacji, 2.1. Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnej w edukacji, 2.2. Istota kształcenia multimedialnego, 2.3. Multimedialne wspomaganie procesu nauczania i samokształcenia, 2.4. Neurologiczne uwarunkowania zastosowania multimediów w procesie uczenia się, 2.5. Wybrane teorie i kierunki badań nad wykorzystaniem mediów w edukacji, Rozdział III Założenia metodologiczne 3.1. Cel i przedmiot badań, 3.2. Problemy i hipotezy badawcze, 3.3. Zmienne i ich wskaźniki, 3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze, 3.5. Organizacja badań, Rozdział IV Analiza badań własnych nad wykorzystaniem multimediów w procesie kształcenia, 4.1. Zakres wykorzystania infrastruktury medialnej uczelni w procesie kształcenia studentów, 4.2. Czynniki mające wpływ na optymalizację zastosowania środków multimedialnych w procesie kształcenia studentów, 4.3. Sytuacje dydaktyczne, w których najczęściej wykorzystywane są środki multimedialne, 4.4. Wpływ multimedialnego wspomagania procesu nauczania na efektywność kształcenia studentów 4.5. Stosunek nauczycieli do wykorzystywania środków medialnych w procesie kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44465 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej