Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Siestrzeńcewicz-Bohusz Justyna
(5)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Informatyka
(5)
Matematyka
(2)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Rysowanie w programie Paint elementów geometrycznych i wielokątów, np. gwiazdy kojarzących się ze świętami Bożego Narodzenia oraz inne zadania z wykorzystaniem programu MS Word i arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Lekcja informatyki - wykorzystanie komputera jako narzędzia rozwiązywania problemów z zakresu informatyki oraz wzbogacania wiedzy z innych dziedzin. Wykorzystanie edytora grafiki Paint i Word.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Rozwiązywanie zadań związanych z Euro 2012 na lekcji informatyki. Wykorzystanie programu Paint, Powr Point, Word i Excel.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Kształcenie umiejętności wykonywania obliczeń za pomocą komputera oraz zbierania i selekcji informacji podczas tworzenia prezentacji multimedialnej. Praca w programie MS Excel.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Wykorzystanie wiedzy matematycznej podczas tworzenie prezentacji w programie MS PowerPoint "Wrocław miasto mostów". Przygotowanie gazetki ściennej na temat mostów w różnych dziedzinach nauki. Kształcenie umiejętności programowania w języku LOGO.
Książka
W koszyku
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie“, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.“
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej