Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Autor
Garus Katarzyna
(1)
Jamińska Angelika
(1)
Jarmużek Joanna
(1)
Kozłowska Beata
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Prokowska Teresa
(1)
Szafran Joanna (pedagog)
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Innowacje edukacyjne
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Innowacje społeczne
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Metody nauczania
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Pomaganie
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Programy edukacyjne UE
(1)
Przywództwo edukacyjne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzice
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Szkoły integracyjne
(1)
Szkoły katolickie
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
eTwinning (program)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
7 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI "Zaczęła się wprawdzie przed 30 laty, ale wiek XXI przynosi jej wyraźną intensyfikację i konkretyzację. Chodzi o debatę na temat znaczenia wiedzy dla gospodarki i życia społecznego. Debata jest tym bardziej potrzebna, że problem nie jest jednoznaczny, a rozmaite perspektywy badawcze i praktyczne, niekiedy bardzo różniące się między sobą, wzbogacają argumentację. Niniejszy zeszyt „Przeglądu Socjologicznego” poświęcamy zagadnieniu „społeczeństwa wiedzy” (knowledge-based society) w zróżnicowanym interdyscyplinarnie i analitycznie ujęciu".(fragment)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej