Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Ciborski Piotr
(1)
Forma Paulina
(1)
Herkt Monika
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Kamler Anna
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Mieszała Anna
(1)
Nowicka Olga
(1)
Szeląg Paulina
(1)
Trojan Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Bibliotekarze
(2)
Temat
Instytucje kultury
(6)
Biblioteki
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Czas pracy
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dostęp do kultury
(1)
Dzieci
(1)
Internet
(1)
Miejska Biblioteka Publiczna (Chrzanów)
(1)
Młodzież
(1)
Narodowy Instytut Audiowizualny
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Publiczność
(1)
Regionalizm
(1)
Rocznice
(1)
Warsztaty plastyczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Zamek Królewski (Warszawa ; instytucja kultury)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Chrzanów (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Bibliografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program imprezy
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46061 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury. To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”. Prof. dr hab. Jacek Otto
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej