Form of Work
Książki
(11)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(9)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Author
Czerniawska Ewa (1955- )
(2)
Johnson Robert L
(2)
McCann Vivian
(2)
Strelau Jan (1931- )
(2)
Sękowski Andrzej Edward
(2)
Zimbardo Philip G (1933- )
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Dembo Myron H
(1)
Gerrig Richard J
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Matczak Anna (1938- )
(1)
Materska Maria
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Sternberg Robert J (1949- )
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
Inteligencja (psychol.)
(7)
Osobowość
(7)
Psychologia
(4)
Myślenie
(3)
Nauczanie
(3)
Pamięć
(3)
Uczenie się
(3)
Zdolności
(3)
Świadomość
(3)
Emocje
(2)
Inteligencja
(2)
Psychologia różnic indywidualnych
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychoterapia
(2)
Skala inteligencji Wechslera
(2)
Stres
(2)
Diagnoza
(1)
Dziecko
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Konflikt
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Negocjacje
(1)
Podręczniki
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychopatologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temperament
(1)
Terapia psychoanalityczna
(1)
Zachowanie
(1)
podręcznik akademicki
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
12 results Filter
Book
In basket
Inteligencja człowieka / Jan Strelau. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Wydawnictwo "Żak", 1997. - 242 s. : rys.,tab. ; 21 cm.
Wyd. 1 pt.: O inteligencji człowieka.
Streszczenie: Autor zamierzał przedstawić względnie pełny wachlarz zagadnień związanych z psychologicznymi aspektami inteligencji. Omówił: problem definicji inteligencji, strukturalne, rozwojowe teorie inteligencji, inteligencję z punktu widzenia teorii działania, teorii informacji, fizjologiczne podstawy inteligencji, pomiar i testy inteligencji oraz kontrowersje wokół nich, znaczenie dziedziczności i środowiska oraz wychowania i kształcenia dla różnic w inteligencji, wybitne zdolności i upośledzenie umysłowe jako dwa bieguny inteligencji. Starał się pisać prostym językiem. Wprowadził niezbędne zmiany i uzupełnienia w stosunku do pierwszego wyd. sprzed 10 lat.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34852 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41537 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach. Indeksy
Streszczenie: Kompendium wiedzy na temat kształcenia i stymulowania rozwoju osób zdolnych. Przedstawienie: zależności między inteligencją, zdolnościami a osobowością; psychologicznych uwarunkowań osiągnięć szkolnych; eksperymentalnych badań wyobraźni twórczej; procesu identyfikacji i diagnozowania zdolności uczniów (również uczniów niepełnosprawnych); społecznego funkcjonowania osób wybitnie zdolnych w dzieciństwie i życiu dorosłym. Książka dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, rodziców oraz wychowawców dzieci wybitnie zdolnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38247 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42872 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia różnic indywidualnych / Jan Strelau. - Wydanie 2 rozszerzone - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe" Scholar", 2009. - 378 [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Wykłady z Psychologii. 10 T. 10)
Bibliografia s. 319-355. Indeksy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41044 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39506 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 39675 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40508 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40577 (1 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Podstawowa wiedza psychologiczna w ujęciu syntetycznym - od natury i historii psychologii, poprzez zagadnienia uczenia się, myślenia, motywacji, po psychologię zdrowia i pomiar testowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 35980 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 534-555 i przy rozdziałach. - Indeksy.
Oryginał : Dembo, Myron H. Applying educational psychology. 1994.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46363 (1 egz.)
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again