Forma i typ
Artykuły
(12)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Autor
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(2)
Gołyszny Miłosz
(1)
Knopp Katarzyna A
(1)
Matras-Mastalerz Wanda
(1)
Okuniewska Jolanta
(1)
Oleksa Karolina
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna
(1)
Prościak Beata
(1)
Wojteczek Monika
(1)
Zamecka-Zalas Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Uczniowie
(8)
Inteligencja emocjonalna
(6)
Uczucia
(3)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Osobowość
(2)
Regulacja emocji
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Autorytet
(1)
Czytanie
(1)
Gardner, Howard (1943- )
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Inteligencja ucznia
(1)
Inteligencja wieloraka
(1)
Inteligencje Wielorakie Howarda Gardnera
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie
(1)
Literatura
(1)
Metafora
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Projekt edukacyjny
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Samopoznanie
(1)
Siła robocza
(1)
Start zawodowy
(1)
Uczeń
(1)
Zdolności
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(4)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Znaczenie inteligencji emocjonalnej w funkcjonowaniu ucznia i nauczyciela = The importance of emotional intelligence in the functioning of the student and teacher / Katarzyna A. Knopp. W: Kompetencje przyszłości : obszary : porozmawiajmy o kompetencjach, wyzwania współczesnej edukacji, kompetencje cyfrowe, kompetencje społeczne nauczycieli. – Warszawa, 2020. s. 416-428. - 2020.
Bibliografia na stronach 425-428.
Streszczenie w języku angielskim.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Materiał dodatkowy do artykułu "Jak wspomóc ucznia w rozwijaniu umiejętności zarządzania emocjami?".
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej