Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Baumann Katarzyna
(1)
Czarnecka-Cicha Barbara
(1)
Grabowska Lucyna
(1)
Kondrat Dorota
(1)
Kulas Katarzyna
(1)
Molska Małgorzata
(1)
Parczewski Piotr Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Język angielski
(5)
Ocenianie kształtujące
(2)
Egzaminy szkolne
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Matura
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podręczniki
(1)
Uczenie się
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-281, netogr. s. 282-283
Streszczenie: Z okładki: W procesie uczenia się i nauczania ocenianie odgrywa kluczową rolę oraz jest istotnym regulatorem działań pedagogicznych. Każdy model tego procesu, niezależnie od podstaw teoretycznych, na których został zbudowany, wymaga uzasadnionych decyzji opartych na wynikach oceniania, dotyczących wszystkich uczestników procesu edukacji, począwszy od uczniów i nauczycieli, przez władze oświatowe, na politykach skończywszy. Ocenianie standaryzowane i powszednie są centralnymi elementami procesów dydaktycznych, ponieważ podkreślają to, co ważne w edukacji, i wyznaczają cele nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43473 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40416, 40415 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej