Form of Work
Artykuły
(2)
Author
Kondrak Lilianna
(1)
Molska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Język francuski
(2)
Matematyka
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
2 results Filter
No cover
Article
In basket
Czy warto uczyć się matematyki po francusku? / Lilianna Kondrak // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.126-133.
Streszczenie: Kilka refleksji o zintegrowanym nauczaniu matematyki i języka obcego. Cele nauczania matematyki w nauczaniu dwujęzycznym (przedmiotowe i językowe). Realizowanie tematów lekcji matematyki w języku francuskim i polskim. Wprowadzanie podstawowego słownictwa matematycznego w języku francuskim - opisanie własności i sformułowanie twierdzeń dotyczących trójkątów - ćwiczenia w grupach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again