Forma i typ
Artykuły
(2)
Autor
Kondrak Lilianna
(1)
Molska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język francuski
(2)
Matematyka
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy warto uczyć się matematyki po francusku? / Lilianna Kondrak // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.126-133.
Streszczenie: Kilka refleksji o zintegrowanym nauczaniu matematyki i języka obcego. Cele nauczania matematyki w nauczaniu dwujęzycznym (przedmiotowe i językowe). Realizowanie tematów lekcji matematyki w języku francuskim i polskim. Wprowadzanie podstawowego słownictwa matematycznego w języku francuskim - opisanie własności i sformułowanie twierdzeń dotyczących trójkątów - ćwiczenia w grupach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej