Form of Work
Artykuły
(21)
Książki
(2)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bytner Joanna
(1)
Dahlmann Hans-Christian
(1)
Dryjska Monika
(1)
Frosztęga Renata
(1)
Kucharz Ewelina
(1)
Leniart Elżbieta
(1)
Machowicz Iwona
(1)
Markowska Agnieszka
(1)
Nikiel Antoni
(1)
Patryarcha Katarzyna
(1)
Wojciechowicz-Susfał Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(1)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
Język niemiecki
(23)
Metoda projektów
(4)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(4)
Języki obce
(3)
Dwujęzyczność
(2)
Języki
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Biologia
(1)
Fizyka
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Matematyka
(1)
Metoda stacji
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Mnemotechnika
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
23 results Filter
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Projekt edukacyjny dla uczniów klas III gimnazjum pt. "Historia muru berlińskiego". Projekcja filmu o budowie muru - korzystanie przez uczniów z zasobów YouTube.
No cover
Article
In basket
Niemiecki z Chopinem / Anna Wojciechowicz-Susfał // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.135-139.
Streszczenie: Projekt edukacyjny pt. Warszawski szlak Fryderyka Chopina realizowany z uczniami klasy IV Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 81 w Warszawie. Cele i opis realizacji etapów projektu (m. in. praca z grą on-line, wykonanie plakatu, wycieczka szlakiem Fryderyka Chopina po Warszawie, kwiz). Ankieta ewaluacyjna.
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Możliwości zastosowania portfolio językowego w celu zachęcania do refleksji i rozwoju autonomicznej postawy na zajęciach kompozycyjnych (doskonalących pisanie), z języka niemieckiego, dla studentów lingwistyki stosowanej. Główne założenia pracy z portfolio. Scenariusz zajęć z zastosowaniem portfolio do dokonywania refleksji (poziom: od B1).
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Uwagi do realizacji zajęć metodą stacji dydaktycznych na lekcji języka niemieckiego.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 5015 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Nauka przez skojarzenia / Adam Błyga // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 2, s.81-85.
Streszczenie: Nauka słownictwa języka niemieckiego z zastosowaniem metody kojarzenia z poznaną wcześniej leksyką. Przykłady.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Tekst jest efektem badań przeprowadzonych kilka lat temu w Instytucie Neofilologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Badania dotyczyły możliwości wystapienia problemów i ich specyfiki w trakcie recepcji konkretnych gatunków tekstu. Historyjka obrazkowa jako gatunek literacki. Fundamenty komunikacji jako filary gatunku historyjka obrazkowa. Podstawy składniowe. Techniki dydaktyzacji historyjek.
No cover
Article
In basket
Rola piosenki w nauczaniu języka obcego / Katarzyna Patryarcha // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2011, nr 5, s.4-5.
Streszczenie: Zestaw przykładowych ćwiczeń do nauki języka niemieckiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Kształtowanie umiejętności samodzielnego wyszukiwania w internecie informacji o wartości dydaktycznej. Przedstawienie wybranych prac słuchaczy I roku studiów w Zespole Nauczycielskich Kolegiów Języków Obcych w Sosnowcu, opracowanych metodą projektów z wykorzystaniem Internetu.
No cover
Article
In basket
Rola języka na lekcji matematyki / Hans-Christian Dahlmann // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.133-137.
Streszczenie: Lekcja matematyki prowadzona w języku niemieckim. Realizacja postulatów dotyczących rozwijania u uczniów autonomii w uczeniu się poprzez samodzielne poszukiwanie, dostrzeganie i ustalanie związków, reguł matematycznych. Rola i zadania nauczyciela jezyka obcego (na przykładzie języka niemieckiego) na lekcji matematyki. Stopień wykorzystania języka niemieckiego podczas lekcji matematyki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again