Forma i typ
Artykuły
(21)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bytner Joanna
(1)
Dahlmann Hans-Christian
(1)
Dryjska Monika
(1)
Frosztęga Renata
(1)
Kucharz Ewelina
(1)
Leniart Elżbieta
(1)
Machowicz Iwona
(1)
Markowska Agnieszka
(1)
Nikiel Antoni
(1)
Patryarcha Katarzyna
(1)
Wojciechowicz-Susfał Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Język niemiecki
(23)
Metoda projektów
(4)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(4)
Języki obce
(3)
Dwujęzyczność
(2)
Języki
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Biologia
(1)
Fizyka
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Matematyka
(1)
Metoda stacji
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Mnemotechnika
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Projekt edukacyjny dla uczniów klas III gimnazjum pt. "Historia muru berlińskiego". Projekcja filmu o budowie muru - korzystanie przez uczniów z zasobów YouTube.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Niemiecki z Chopinem / Anna Wojciechowicz-Susfał // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.135-139.
Streszczenie: Projekt edukacyjny pt. Warszawski szlak Fryderyka Chopina realizowany z uczniami klasy IV Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 81 w Warszawie. Cele i opis realizacji etapów projektu (m. in. praca z grą on-line, wykonanie plakatu, wycieczka szlakiem Fryderyka Chopina po Warszawie, kwiz). Ankieta ewaluacyjna.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Możliwości zastosowania portfolio językowego w celu zachęcania do refleksji i rozwoju autonomicznej postawy na zajęciach kompozycyjnych (doskonalących pisanie), z języka niemieckiego, dla studentów lingwistyki stosowanej. Główne założenia pracy z portfolio. Scenariusz zajęć z zastosowaniem portfolio do dokonywania refleksji (poziom: od B1).
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Uwagi do realizacji zajęć metodą stacji dydaktycznych na lekcji języka niemieckiego.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5015 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauka przez skojarzenia / Adam Błyga // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 2, s.81-85.
Streszczenie: Nauka słownictwa języka niemieckiego z zastosowaniem metody kojarzenia z poznaną wcześniej leksyką. Przykłady.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Tekst jest efektem badań przeprowadzonych kilka lat temu w Instytucie Neofilologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Badania dotyczyły możliwości wystapienia problemów i ich specyfiki w trakcie recepcji konkretnych gatunków tekstu. Historyjka obrazkowa jako gatunek literacki. Fundamenty komunikacji jako filary gatunku historyjka obrazkowa. Podstawy składniowe. Techniki dydaktyzacji historyjek.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola piosenki w nauczaniu języka obcego / Katarzyna Patryarcha // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2011, nr 5, s.4-5.
Streszczenie: Zestaw przykładowych ćwiczeń do nauki języka niemieckiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Kształtowanie umiejętności samodzielnego wyszukiwania w internecie informacji o wartości dydaktycznej. Przedstawienie wybranych prac słuchaczy I roku studiów w Zespole Nauczycielskich Kolegiów Języków Obcych w Sosnowcu, opracowanych metodą projektów z wykorzystaniem Internetu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola języka na lekcji matematyki / Hans-Christian Dahlmann // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.133-137.
Streszczenie: Lekcja matematyki prowadzona w języku niemieckim. Realizacja postulatów dotyczących rozwijania u uczniów autonomii w uczeniu się poprzez samodzielne poszukiwanie, dostrzeganie i ustalanie związków, reguł matematycznych. Rola i zadania nauczyciela jezyka obcego (na przykładzie języka niemieckiego) na lekcji matematyki. Stopień wykorzystania języka niemieckiego podczas lekcji matematyki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej