Form of Work
Artykuły
(13)
Publikacje naukowe
(6)
Książki
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Szczygieł Aleksandra
(2)
Buchnat Marzena
(1)
Dawson Richard
(1)
Flanz Jolanta
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Kelly Keith
(1)
Kulesza Marek
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(1)
Rozenbajgier Małgorzata
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Tokarz Tomasz (1976- )
(1)
Wiszniewiczowa Maria (1905-1992)
(1)
Zielkowska Lidia
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Year
2020 - 2022
(9)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Subject
Klimat szkoły
(9)
Klimat społeczny
(6)
Szkoła
(6)
Szkolnictwo
(5)
Uczniowie
(5)
Nauczyciele
(4)
Relacje międzyludzkie
(3)
Klimat
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kultura szkoły
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Geografia
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Język angielski
(1)
Klasa integracyjna
(1)
Klasa szkolna
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Licea ogólnokształcące
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odrzucenie rówieśnicze
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podmiotowość
(1)
Przedszkolaki
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Socjologia edukacji
(1)
Stres
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Współdziałanie
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Subject: time
2001-
(7)
Subject: place
Polska
(4)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Esej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
19 results Filter
No cover
Article
In basket
Klimat społeczny w szkole w badaniach HBSC / Joanna Mazur, Hanna Kołoło // EDUKACJA ZDROWOTNA I PROMOCJA ZDROWIA W SZKOLE. - 2007, nr 12, s.38-40.
No cover
Article
In basket
Klimat a społeczna skuteczność szkoły / Janusz Surzykiewicz // EDUKACJA ZDROWOTNA I PROMOCJA ZDROWIA W SZKOLE. - 2007, nr 12, s.6-24.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 14724 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 40238 (1 egz.)
Article
In basket
Book
In basket
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie przy pracach.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46488 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 46548 (1 egz.)
E-book
In basket
Rekomenduję bez żadnych zastrzeżeń rozprawę pana Marka Kuleszy do druku i szerokiego rozpowszechnienia. Ujawniono w pracy obszary dysfunkcji w środowisku szkoły i wynikające stąd konsekwencje rozwojowo-wychowawcze dla dzieci i młodzieży. Także proponowane możliwości zmiany – modyfikacji w formie publikacji powinny dotrzeć do środowisk naukowych, szerokich kręgów instytucji i osób odpowiedzialnych za politykę edukacyjną w kraju. Z recenzji wydawniczej prof. zw. Dr hab. Krystyny Marzec-Holka
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Szkoła jako miejsce obowiązkowo wpisane w życie każdego dziecka stanowi niewątpliwie jeden z kluczowych obszarów jego doświadczeń życiowych. To w nim jednostka wchodzi w bezpośrednie relacje warunkujące jej aktywność i wytwarzanie kapitału społecznego. Podstawą relacji osoby ze środowiskiem są stałe wzajemne procesy transakcyjne. Całość relacji społecznych w szkole, a także cechy środowiska szkolnego można zdefiniować pod pojęciem klimatu szkoły. Niestety w przestrzeń szkolną na stałe wpisuje się też zjawisko agresji i przemocy. Dotyka ona wszystkich uczniów, ale uczniów z niepełnosprawnością dotyczy znacznie częściej. Biorąc pod uwagę, że obecnie w Polsce system organizacji kształcenia dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, umożliwia im realizację obowiązku szkolnego w trzech formach kształcenia: segregacyjnego, integracyjnego i inkluzyjnego, ważne wydaje się określenie postrzegania przez nich klimatu szkoły w poszczególnych przestrzeniach szkolnych. Prezentowana publikacja stanowi próbę odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób postrzeganie przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną poszczególnych wymiarów klimatu szkoły determinuje poziom doświadczania i stosowania agresji i przemocy szkolnej w trzech formach kształcenia, z ktorej wynikają praktyczne przesłanki do wyznaczenia efektywnych działań profilaktycznych zapobiegających temu zjawisku.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again