Form of Work
Publikacje naukowe
(4)
Artykuły
(3)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bieńkowska Jolanta
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Malarski Maciej
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
(1)
Tomczyk Łukasz (pedagog)
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Komunikacja marketingowa
(2)
Młodzież
(2)
Reklama
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Dzieci
(1)
Finansowanie
(1)
Gry online
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lokowanie produktu
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Polityka informacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Strony WWW
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Gry online
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Na okładce podtytuł: budowanie partnerstwa w samorządzie terytorialnym w powiązaniu z polityką komunikacji z otoczeniem, odpowiednim zarządzaniem i finansowaniem przedsięwzięć.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 113-121.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45937 (1 egz.)
E-book
In basket
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again