Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(13)
E-booki
(11)
IBUK Libra
(11)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Autor
zbiorowa Praca
(7)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Urząd Komitetu Integracji Europejskiej
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Chańko Anna
(1)
Chmielewska Magdalena
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Godlewska Aleksandra
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Henry Jane
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jankowski Andrzej (filolog anglista)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Joseph Stephen
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lawrence G. Calhoun
(1)
Linley Alex P
(1)
Lorek Kamil
(1)
Maciąg Anna
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Raczkowska Jadwiga
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Schwartz Barry
(1)
Sherman K. David
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Skolimowska Katarzyna
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Taylor E. Shelley
(1)
Tedeschi Richar G
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Ward Andrew
(1)
Rok wydania
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Gimnazja
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Optymizm
(6)
Reklama
(6)
Decyzje
(3)
Marketing
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Dziecko
(2)
Internet
(2)
Psychologia
(2)
Unia Europejska
(2)
Zachowanie
(2)
Bezpieczeństwo prawne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Gospodarka
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Motywacja
(1)
Multimedia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oświadczenie woli
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo cywilne
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stres pourazowy
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Umowa
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
(1)
Wartość
(1)
Zakupoholizm
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(8)
Artykuł problemowy
(6)
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W cywilizacji konsumpcyjnej / redakcja naukowa Marian Golka. - Poznań : Wydaw. Naukowe UAM, 2004. - 175 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8225 ; nr 41)
Bibliografia przy rozdziałach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Świętowanie - kupowanie / Aleksandra Godlewska // ŻYCIE SZKOŁY. - 2012, nr 11, s. 26-27.
Streszczenie: Wskazówki, jak zaplanować wizytę w supermarkecie i jak pożytecznie wykorzystać czas wspólnie spędzany z dziećmi w sklepie.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40167, 40080 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Streszczenie: Rozważania na temat wpływu konsumentów na zachowania producentów oraz na ich działania ekologiczne. Autor uświadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiejętności świadomego wyboru towarów w sklepach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41690 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Przeznaczony dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Między mieć a być / Jadwiga Raczkowska // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 10, s. 3-11.
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407]
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36634 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej