Form of Work
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Artykuły
(2)
Druki ulotne
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
zbiorowa Praca
(3)
Herkt Monika
(1)
Mieszała Anna
(1)
Śmiechowska-Petrovskij Emilia
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Dziedzictwo kulturowe
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Edukacja regionalna
(2)
Kształcenie
(2)
Metody nauczania
(2)
Brama Poznania ICHOT
(1)
Chrzest Polski (966)
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Historia
(1)
Imigranci
(1)
Język polski
(1)
Kształcenie kulturowe
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wielokulturowość
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Wielkopolska
(2)
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
Na stronie tytułowej: Publikacja towarzysząca programowi edukacyjnemu Szkoła Dziedzictwa.
Bibliografia przy większości rozdziałów oraz na stronach 95-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45173 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka CTK TRAKT)
Na stronie tytułowej: Publikacja towarzysząca programowi edukacyjnemu Szkoła Dziedzictwa.
Bibliografia przy rozdziałach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45326 (1 egz.)
E-book
In basket
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Prezentujemy Państwu kolejny numer naszego czasopisma, który zgodnie z przyjętą przez nas koncepcją, jest bardzo zróżnicowany tematycznie i prezentuje różne aspekty zarządzania. Zależy nam na tym, by przedstawiać możliwie kompleksowo współczesne nauki o zarządzaniu i promować wyniki badań z różnych dziedzin, ilustrując złożoność dyscypliny naukowej, którą się zajmujemy. Tym razem polecamy Państwu między innymi dociekania naukowe na tak podstawowy dla współczesnego zarządzania problem, jak możliwość implementowania koncepcji zarządzania do instytucji publicznych. Fundamentów zarządzania dotyczą też artykuły poświęcone postawom przywódczym i kompetencjom społecznym. Żywimy nadzieję, że interesujące dla Czytelników okażą się też publikacje skoncentrowane na wybranych, ale w każdym przypadku kluczowych sferach i aspektach zarządzania. Dotyczy to zarządzania zarówno logistycznego, jak i marketingowego. Nie mniej istotne dla funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw wydają się zagadnienia zarządzania projektami oraz organizacja procesów informatycznych. Sądzimy, że zaprezentowane szerokie spektrum zagadnień dobrze ilustruje złożoność problematyki, przed jaką stają zarządzający współczesnymi organizacjami. Konsekwentnie i tym razem zamieszczamy artykuły teoretyczne, dotyczące rozważań modelowych, opartych na studiach literaturowych, a także te prezentujące wyniki badań empirycznych. Sądzimy, że to również przyczynia się do rozwoju nauk o zarządzaniu w różnych, wzajemnie dopełniających kierunkach. Zachęcając do publikowania na naszych łamach, w imieniu redakcji życzę Państwu interesującej, wartościowej lektury. Andrzej Kaleta
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od roku 1956. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m. in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści. ******** Kwartalnik Pedagogiczny (The Pedagogical Quarterly) is a national quarterly published since 1956. The journal contains theoretical articles on broadly defined pedagogy and discusses the results of research on functioning of an individual in the society. The materials published in the quarterly relate to various sub-disciplines of pedagogy, among others pedeutology, andragogy, history of education, social pedagogy, didactics, psychology of education, philosophy of education, as well as aesthetic education. The authors of texts written in Polish or English are outstanding Polish and foreign specialists.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again