Status
available
(11)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Chybicka Aneta
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Just Monika
(1)
Kołodziejczak Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Krawiec Marek
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tokarski Adam (prawnik)
(1)
Tylińska Renata
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(1)
Żuchowska-Kotlarz Emilia
(1)
Year
2020 - 2023
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(16)
English
(1)
17 results Filter
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. s.148-157. - Indeksy
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38123 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43200 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 s. : ilustracje kolor. ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43546 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42073 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46600 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41046 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Bibliogr. s. [40]
Streszczenie: Autorka przedstawia propozycję wykorzystania analizy SWOT w szkole. Metoda służąca samoocenie jednostki i identyfikacji jej otoczenia, może być stosowana przez każdego, kto w różnych momentach życia dokonuje wyborów. Pomaga w kształtowaniu "marketingowej postawy", dzięki której łatwiej poruszać się w otaczającej rzeczywistości. Uczniowi, który lepiej pozna siebie, ułatwi wybór szkoły czy zawodu; nauczycielowi pomoże w planowaniu rozwoju zawodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39065 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37913 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37955 (1 egz.)
Book
In basket
Zasady zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins ; przekład Joanna Gilewicz. - Poznań : Zysk i S-ka. Wydawnictwo, copyright 2001. - 295, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Essentials of organizational behavior" 2000
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38672 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41218 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 46857 (1 egz.)
E-book
In basket
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: • Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. • Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. • Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. • Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. • Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. • Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. • Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. • Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again