Form of Work
Książki
(8)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(7)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Krawiec Marek
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tylińska Renata
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(10)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Marketing
(7)
Reklama
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Decyzje
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza SWOT
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Nauczyciele
(1)
Patologia społeczna
(1)
Polityka
(1)
Proaktywność
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
SWOT
(1)
Samoocena
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 results Filter
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. s.148-157. - Indeksy
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38123 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43200 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 s. : ilustracje kolor. ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43546 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42073 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41046 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Bibliogr. s. [40]
Streszczenie: Autorka przedstawia propozycję wykorzystania analizy SWOT w szkole. Metoda służąca samoocenie jednostki i identyfikacji jej otoczenia, może być stosowana przez każdego, kto w różnych momentach życia dokonuje wyborów. Pomaga w kształtowaniu "marketingowej postawy", dzięki której łatwiej poruszać się w otaczającej rzeczywistości. Uczniowi, który lepiej pozna siebie, ułatwi wybór szkoły czy zawodu; nauczycielowi pomoże w planowaniu rozwoju zawodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39065 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37913 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 37955 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again