Forma i typ
Książki
(9)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Chybicka Aneta
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Krawiec Marek
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tylińska Renata
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(7)
Reklama
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Zarządzanie
(3)
Decyzje
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Analiza SWOT
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Nauczyciele
(1)
Patologia społeczna
(1)
Polityka
(1)
Proaktywność
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
SWOT
(1)
Samoocena
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. s.148-157. - Indeksy
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 s. : ilustracje kolor. ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46600 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Bibliogr. s. [40]
Streszczenie: Autorka przedstawia propozycję wykorzystania analizy SWOT w szkole. Metoda służąca samoocenie jednostki i identyfikacji jej otoczenia, może być stosowana przez każdego, kto w różnych momentach życia dokonuje wyborów. Pomaga w kształtowaniu "marketingowej postawy", dzięki której łatwiej poruszać się w otaczającej rzeczywistości. Uczniowi, który lepiej pozna siebie, ułatwi wybór szkoły czy zawodu; nauczycielowi pomoże w planowaniu rozwoju zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37955 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej