Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Buszman-Witańska Maria
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Poznanie
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Blogi
(1)
Polityka
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Reklama
(1)
Szkolnictwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43200 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej