Form of Work
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Cyrson Edward
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Morawski Witold (1938- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Subject
Globalizacja
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Celebryci
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka gospodarcza
(1)
Glokalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Kadry
(1)
Kibice
(1)
Kucharstwo
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczeństwo globalne
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Unia Europejska
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35435, 35152 (2 egz.)
Article
In basket
E-book
In basket
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again