Status
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Bolanowska Monika
(3)
Stańczyk Małgorzata (pedagogika)
(2)
Wojciechowska Krystyna
(2)
Bedyńska Sylwia
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Czarnecka-Cicha Barbara
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Dąbrowski Mirosław
(1)
Dąbrowski Mirosław (matematyk)
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Jastrzębska Lidia
(1)
Jeleń-Smolińska Anna
(1)
Kondratek Bartosz
(1)
Krystek Jerzy
(1)
Kulon Filip
(1)
Legutko Maria
(1)
Lisowska Katarzyna
(1)
Piotrowski Marek (pedagog)
(1)
Rycielski Piotr
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Wolska Paulina
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
26 results Filter
No cover
Article
In basket
TIMSS / Monika Bolanowska // MATEMATYKA. - 2013, nr 3, s. 2-6.
Streszczenie: Międzynarodowe Badanie Wyników Nauczania Matematyki i Nauk Przyrodniczych (Trends in International Mathematics and Science Study - TIMSS). Prezentacja przykładowego testu z matematyki dla 3-4 klasy, dostępny on-line w internecie w języku angielskim.
No cover
Article
In basket
TIMSS dla 7-8 roku nauczania / Monika Bolanowska // MATEMATYKA. - 2013, nr 4, s. 29-32.
Streszczenie: Miedzynarodowe Badanie Wyników Nauczania Matematyki i nauk Przyrodniczych TIMSS. Przedstawienie przykładowego testu z matematyki dla 8. klasy (dostepny on-line w internecie w jzyku angielskim).
No cover
Article
In basket
Jak uczyć matematyki / Małgorzata Stańczyk // DYREKTOR SZKOŁY. - 2014, nr 12, s. 13-15.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Streszczenie: W artykule przedstawiono analizę wyników badania sprawdzającego skuteczność zastosowania pakietu edukacyjnego „Gramy w piktogramy”. Jest on przeznaczony do wspierania rozwoju umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym na etapie edukacji początkowej. Ma on na celu uruchomienie procesu zmiany sposobu nauczania matematyki. Badanie zostało przeprowadzone w schemacie eksperymentalnym z pomiarem powtarzanym i grupą kontrolną, przy randomizacji przeprowadzonej oddziałami wewnątrz szkół. Głównym problemem badawczym poddanym analizie była zmiana w poziomie ogólnego wskaźnika umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym uczniów, związana z wdrożeniem pomocy dydaktycznej. W analizach wykorzystano modelowanie IRT oraz regresję wielopoziomową. Wyniki wskazują na istotny statystycznie wzrost umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w grupie eksperymentalnej, związany specyficznie z zastosowaniem badanego pakietu edukacyjnego. Pobrano: http://www.edukacja.ibe.edu.pl
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40423, 40422, 40421 (3 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Badanie kompetencji uczniów w międzynarodowych badaniach TIMSS, PIRLS i PISA - najważniejsze informacje. W jaki sposób badano umiejetności uczniów w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w badaniach TIMSS. Przykłady i komentarz do zadań. Najważniejsze wyniki polskich uczniów. Opinie uczniów o uczeniu się matematyki.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32675 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32522 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: SEM (Structural Equation Modelling) - modelowanie równań strukturalnych ; PISA (Programme for International Student Assessment) - Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Diagnoza Krajowa : klasa ósma w Norwegii / Monika Bolanowska // MATEMATYKA. - 2010, nr 9, s.536-555.
Streszczenie: Diagnoza ogólnokrajowa w celu zbadania umiejętności uczniów w zakresie czytania, arytmetyki i języka angielskiego w Norwegii. Przykładowe arkusze diagnozy w klasie ósmej dostosowane do wykorzystania w polskiej szkole - zadania matematyczne.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again