Form of Work
Artykuły
(14)
Publikacje naukowe
(7)
Książki
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Reclik Renata
(2)
Coombs Clyde Hamilton (1912- )
(1)
Dawes Robyn M (1936- )
(1)
Dmochowska Halina (pedagog)
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Kowalcze-Pawlik Anna
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Montessori Maria
(1)
Nawolska Barbara
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Tversky Amos
(1)
Wood David
(1)
Żądło-Treder Joanna
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Subject
Uczenie się
(12)
Matematyka
(10)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(8)
Myślenie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Uczniowie
(4)
Dyskalkulia
(3)
Nauczanie
(3)
Trudności w uczeniu się
(3)
Dzieci
(2)
Pojęcia
(2)
Decyzje
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Psychologia
(1)
Samokontrola
(1)
Studenci
(1)
Teoria informacji
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Subject: place
Polska
(4)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(7)
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Matematyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
20 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39926 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39874 (1 egz.)
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 18028 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46460 (1 egz.)
Article
In basket
Dlaczego matematyka jest taka trudna? / Barbara Nawolska. W: Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian. s. 135-144.b57528469. - 2017.
Bibliografia na stronie 144.
Streszczenie w języku angielskim.
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
E-book
In basket
Psychoarytmetyka jest książką, w której Maria Montessori bada, w jaki sposób ludzki umysł przyswaja wiedzę matematyczną – jak arytmetyka, geometria i algebra mogą być przedstawione, by u młodych uczniów wzbudzały zainteresowanie, którego efektem będą koncentracja i zrozumienie. Psychoarytmetyka bada psychologiczne aspekty uczenia się w odniesieniu do arytmetyki i matematyki, a także ujawnia, jak można „przygotować” umysł dziecka, by do wspomnianych tematów podchodziło z radością i głębokim zainteresowaniem. Z Psychoarytmetyki dowiadujemy się, jak przedstawić arytmetykę jasno i dokładnie, jak w przyjemny sposób – dzięki wielu przykładom – zaznajomić się z systemem dziesiętnym, pierwiastkiem sześciennym i jego wyciąganiem, a także wzorami algebraicznymi. Montessori ożywia również matematykę, dostarczając spersonalizowanych przykładów, które przemówią do umysłu dziecka. Philip D. O’Brien Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori (AMI) Pomysł, który przenika całą książkę, jest następujący: musimy pozwolić dzieciom doświadczyć piękna arytmetyki, w sposób bliski ich spontanicznej percepcji. Arytmetyka nigdy nie jest listą procedur do zapamiętania; służy zawsze do ręcznego odkrywania i poznawania, zanim zostanie zrozumiana przez umysł. Ta ogólna zasada, rewolucyjna w owym czasie, jest dziś powszechniej akceptowana, nawet jeśli nie została w pełni wdrożona. Kay Baker i Benedetto Scoppola
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again