Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Grabska-Siwek Barbara
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Parsloe Eric
(1)
Passmore Jonathan
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Wolters Kluwer Polska
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Mentoring
(3)
Coaching
(1)
Mentoring (praca)
(1)
Nauczyciele oświaty dorosłych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Genre/Form
Poradniki
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42452 (1 egz.)
Book
In basket
Coaching i mentoring / Eric Parsloe ; [tłumaczenie Ilona Morżoł]. - Wydanie 2. - Warszawa : "Petit", 2000. - 59 stron : tablice ; 21 cm.
(To, co Najważniejsze)
Tytuł oryginalny: The manager as coach and mentor, 1995. Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Book
In basket
Nauczyciel, trener, coach / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 394 s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 385-386. Indeks. - Dla nauczycieli oświaty dorosłych
Streszczenie: Spis treści: Wstęp. 1. Podstawy pracy na rzecz rozwoju innych. 1.1. Nauczanie, trening, coaching. 1.2. Style uczenia się. 1.3. Organizacja procesu edukacyjnego. 1.4. Nauczanie przez kształtowanie kompetencji. 1.5. Motywacja w procesie pracy nad rozwojem. 1.6. Podstawy skutecznej komunikacji. 1.7. Sprawne komunikowanie się jako podstawa skutecznej pracy nauczyciela, trenera, coacha. 2. Nauczyciel. 2.1. Podstawowe kompetencje współczesnego nauczyciela. 2.2. Zadania nauczycieli. 2.3. Kompetencje społeczne nauczycieli. 2.4. Podstawy skutecznej pracy z uczniem. 2.5. Motywowanie uczniów do pozytywnego działania. 2.6. Scenariusze zajęć wspomagających motywowanie uczniów do pozytywnego działania. 3. Trener. Podstawowe kompetencje, które powinien posiadać trener. 3.2. Analiza potrzeb szkoleniowych. 3.3. Budowanie szkolenia dedykowanego. 3.4. Metody pracy trenera. 3.5. Postępowanie z trudnymi uczestnikami szkoleń. 3.6. Radzenie sobie z obiekcjami podczas szkoleń. 3.7. Nauczyciel jako trener wewnętrzny. 4. Coach. 4.1. Podstawy coachingu. 4.2. Proces coachowania. 4.3. Typy rozmów coachingowych. 4.4. Skuteczność coachingu. 4.5. Przekazywanie informacji zwrotnej grupie. 5. Wykorzystanie kompetencji trenera i coacha w pracy szkoły. 5.1. Szkoła jako organizacja ucząca się. 5.2. Propozycja wspierania potrzeb rozwojowych szkół przez SORE. 5.3. Organizacja szkoleń w placówkach oświatowych. 5.4. Wykorzystanie kompetencji trenera i coacha w organizacji pracy zespołów zadaniowych. 5.5. Postępowanie z trudnymi partnerami rozmów. 5.6. Udzielanie informacji zwrotnej. Aneks. Test na style uczenia się. Test na role w zespole. Metody aktywizujące w nauczaniu zintegrowanym. Aktywizujące metody nauczania w klasach IV-VI. Aktywizujące metody nauczania w gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych. Wybrane metody i narzędzia pracy trenera. Wybrane narzędzia przydatne do prowadzenia rozmowy coachingowej. Ćwiczenia wzmacniające coaching zespołowy. Action Learning jako metoda wspomagania rozwoju nauczycieli.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43627 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again