Form of Work
Książki
(9)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(6)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Author
Covington Nartin V
(1)
Dąbrowska Elzbieta
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gregorczuk Monika (psycholog)
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kirwiel Romuald
(1)
Kołtyś Barbara
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Locke Anne H
(1)
Locke Edwin A
(1)
Mccombs Barbara L
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pope James E
(1)
Sawiński Julian Piotr
(1)
Szurawski Marek (1948- )
(1)
Teel Karen Manheim
(1)
Wydawnictwo Edgard
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Audience Group
Nauczyciele
(4)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
Motywacja uczenia się
(13)
Uczenie się
(6)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Uczniowie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko trudne
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Innowacje
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nagrody
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Socjoterapia
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Wychowanie
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Karty pracy ucznia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 results Filter
No cover
Article
In basket
Właściwa motywacja / Henryk Kraszkiewicz // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2010, 1, s. 11-12.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40908 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Pomysł na szkolne kluby "MemoryLab" zachęcające uczniów do uczenia się.
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Edukacja)
Bibliogr. s. 107-111 i przy rozdz.
Streszczenie: W publikacji autorzy zastanawiają się nad rolą motywacji i bodźcami w uczeniu się i osiąganiu sukcesów. Analizują formalną strukturę systemu oceniania uczniów i jego role jako czynnika motywującego. Obalając fałszywe przekonania na temat zachęcania do nauki, przekazują prwdziwą edukacyjną wartość motywacji, wskazując, jakie nagrody najbardziej sprzyjają nauce, które się do tego nadają, a które nie. Wykazują również, w jaki sposób powinno się opracowywać system nagród i bodźców, aby zachęcały one uczniów do nauki i myślenia oraz wzbudzały w nich właściwą motywację.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38366, 38304 (2 egz.)
Book
In basket
(Literatura Pedagogiczna)
Streszczenie: Książka poświęcona strategiom wyzwalania w człowieku wrodzonej motywacji do zdobywania wiedzy i umiejętności samodzielnego uczenia się. Omówiono zasady jakimi należy się kierować przy wzbudzaniu uczniowskiej motywacji do nauki. Dalej, pięć podstawowych strategii jakich w tym celu może użyć nauczyciel: "uczyć o roli psychiki", "pomóc cenić samych siebie i proces uczenia się", "stwarzać warunki dla rozwoju i samostanowienia", "zachęcać do podejmowania ryzyka w trakcie nauki" oraz "tworzyć klimat korzystny dla uczenia się"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35580, 35193, 35192 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45843 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 116-120.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45550 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45745 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44397 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Samo Sedno)
Bibliogr. s. 307-311. U dołu okł.: Poradnik dla rodziców i pedagogów, którzy poszukują konstruktywnych rozwiązań i sprawdzonych metod!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44297 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Poradnik dla wychowawców, nauczycieli, terapeutów, pedagogów i psychologów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45824 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again