Form of Work
Książki
(9)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(6)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Author
Gallos Sylwia
(2)
Wydawnictwo Harmonia
(2)
Boksa Ewa
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Glej Sandra
(1)
Hedström Gun-Britt
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kordys Anna
(1)
Kozłowska Kinga
(1)
Kuchnik Marta
(1)
Kupiec Jolanta (tłumacz)
(1)
Lubner-Piskorska Anna
(1)
Lundberg Ingvar
(1)
Stawowy-Wojnarowska Irena (1926-1993)
(1)
Toczyłowska Katarzyna
(1)
Tornéus Margit
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Logopedzi
(1)
Subject
Mowa
(14)
Język polski
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Dziecko
(4)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(4)
Logopedia
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Czytanie
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Foniatria
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Język
(1)
Korekcja mowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
15 results Filter
No cover
Article
In basket
Utrwalamy samogłoski i spółgłoski / Sylwia Gallos // ŻYCIE SZKOŁY. - 2013, nr 9, s. 20-21.
Streszczenie: Propozycja zabaw utrwalających zapamiętanie samogłosek i spółgłosek.
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Propozycja zabaw utrwalających zapamiętanie samogłosek i spółgłosek.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 19718 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. : 314-325
Streszczenie: Autorka zdefiniowała język oraz określiła jego istotę jako środka porozumiewania się ludzi. Zaprezentowała współczesne koncepcje teoretyczne w badanich nad językiem dziecka. Dokonała opisu funkcjonujących w literaturze koncepcji rozwoju języka. Określiła właściwości języka dzieci klas niższych (od faz rozwoju, poprzez włąściwości języka dziecka w młodszym wieku szkolnym, do zwrócenia uwagi na postępujące zmiany w rozwoju języka w ciągu pierwszych trzech lat nauczania). Omówiła uwarunkowania rozwoju języka uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiła różnorodne metody, formy i środki oddziałujące na sprawność językową dziecka. Następnie dokonała opisu przebiegu badań własnych, ich rezultatu oraz weryfikacji założonych wcześniej hipotez badawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 39785 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Artykuł poświęcono ocenie kompetencji słowotwórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na podstawie badań własnych ukazano dynamikę rozwojową umiejętności tworzenia wyrazów pochodnych, a także dokonano szczegółowej analizy trudności i błędów w utworzonych przez dzieci formach językowych.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44219 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44474 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33061 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: W zbiorze prac o charakterze teoretyczno-dydaktycznym zaprezentowano aktualny stan nauczania języka ojczystego i stopnia jego opanowania przez uczniów klas I-III. Spośród omówionych zagadnień najistotniejsze dotyczą nowoczesnej edukacji polonistycznej w młodszym wieku szkolnym z jej podstawowymi problemami: nauką czytania i pisania, kształceniem językowym i kształceniem literackim. Zwrócono uwagę na przesłanki metodologiczne badań nad kształceniem języka dziecka, rozwojem mowy i myślenia. Przedstawiono uwarunkowania i czynniki sprawcze tego rozwoju na poziomie nauczania klas I-III.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34897 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45362 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 43465 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Opracowanie zawiera m.in. krótkie omówienie prawidłowego procesu rozwoju mowy dziecka, najczęstszych zaburzeń mowy (dyslalia, jąkanie), wskazówki dla nauczyciela do postępowania z dzieckiem z wadami mowy. Zasadniczą część książki stanowi zbiór ćwiczeń, zabaw i zajęć przydatnych w realizacji zagadnień ortofonicznych (ćwiczenia motoryki narządów mowy, ćwiczenia oddechowe, rytmizujące, słuchowe) przewidzianych programem wychowania w przedszkolu (z 1992 r.) oraz materiał do ćwiczeń z fonetyki uzupełniający zajęcia lekcyjne w nauczaniu początkowym. =
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34937, 34093 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again