Form of Work
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Bałachowicz Józefa
(1)
Wnuk Kamil
(1)
Zamecka-Zalas Olga
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Nauczanie
(7)
Zmiana społeczna
(4)
Kształcenie
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Podmiotowość
(2)
Uczniowie
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Autorytet
(1)
Edukacja medialna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość szkoły
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie wielostronne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody aktywne
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie nieformalne
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pomiar dydaktyczny
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reforma edukacji
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Standardy programowe
(1)
Start zawodowy
(1)
Szkoła
(1)
Szkoły
(1)
Szkoły jakości
(1)
Tutoring
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Umiejętności kluczowe
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wymagania edukacyjne
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Psychologia
(1)
12 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Jakość - inaczej / Zenon Krzemianowski // NOWE W SZKOLE. - 2003, 7-8, s.3-5.
KIEROWANIE SZKOŁĄ
No cover
Article
In basket
Article
In basket
E-book
In basket
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again