Forma i typ
Artykuły
(12)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Autor
Bałachowicz Józefa
(1)
Markowska-Manista Urszula (1979- )
(1)
Wnuk Kamil
(1)
Zamecka-Zalas Olga
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie
(8)
Zmiana społeczna
(5)
Kształcenie
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Podmiotowość
(2)
Uczniowie
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Autorytet
(1)
Edukacja medialna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość szkoły
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie wielostronne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody aktywne
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie nieformalne
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pomiar dydaktyczny
(1)
Postawy
(1)
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reforma edukacji
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Standardy programowe
(1)
Start zawodowy
(1)
Szkoła
(1)
Szkoły
(1)
Szkoły jakości
(1)
Tutoring
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Umiejętności kluczowe
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wymagania edukacyjne
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(5)
Artykuł problemowy
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Psychologia
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakość - inaczej / Zenon Krzemianowski // NOWE W SZKOLE. - 2003, 7-8, s.3-5.
KIEROWANIE SZKOŁĄ
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej