Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Brzezińska Anna
(1)
Czeredrecka Barbara
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Michałowski Stanisław Czesław
(1)
Misiorna Elżbieta
(1)
Palka Stanisław red
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Nauczanie początkowe
(5)
Dziecko
(3)
Edukacja ekologiczna
(1)
Moroz Henryk
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Ocena opisowa
(1)
Ocena szkolna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie ekologiczne
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zachowanie
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Praca zwraca uwagę na przyczyny różnorodnie ujawniających się zaburzeń w zachowaniu dzieci w młodszym wieku szkolnym. W części empirycznej dokonano opisu i typologii zaburzeń w zachowaniu badanych dzieci (w tym rodzinne i szkolne ich źródła), zreferowano poglądy dot. roli środowiska szkolnego i rodzinnego, a także wpływu czynników biopsychicznych na kształtowanie się zaburzeń w zachowaniu dzieci. Na tej podstawie wysunięto zależności występujące między poszczególnymi czynnikami zaburzeń a badanymi środowiskami
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33516 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37125 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Publikacja jest efektem eksperymentu pedagogicznego, w czasie którego systematycznym doskonaleniem w formie warsztatowej objęto nauczycieli szkół eksperymentalnych. Prowadzący eksperyment przyjęli filozofię oceniania za prof. A. Brzezińską.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35762, 35761 (2 egz.)
Book
In basket
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Świat sztuki dziecka
Streszczenie: Proces kształtowania kontaktów dziecka ze światem przyrody wymaga zwiększenia wrażliwości dziecka i nauczyciela oraz stosowania innowacyjnych form i metod pracy, a także zmian w sposobach kontaktowania się uczniów ze sobą i nauczycielem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35477 (1 egz.)
No cover
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again