Form of Work
Artykuły
(61)
Książki
(24)
Status
available
(24)
Branch
Wypożyczalnia
(24)
Author
Goetz Magdalena
(4)
Janowski Andrzej (1935-2020)
(3)
Difin
(2)
Garstka Tomasz
(2)
Maksymowska Ewa
(2)
Mądry-Kupiec Małgorzata
(2)
Sawiński Julian Piotr
(2)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(2)
Żak Piotr
(2)
Adamska Krystyna
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Baś Joanna
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Bojarska Lucyna
(1)
Brol Ewa
(1)
Buller Leszek Jan (1965- )
(1)
Clarget Stépane
(1)
Cuprjak Magdalena
(1)
Dix Paul
(1)
Dobrowolska Barbara (1964- )
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Dubiel Paulina
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Fajfer Agnieszka
(1)
Formański Jacek
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Galara Jerzy
(1)
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
(1)
Gorczyca Joanna
(1)
Gregorczuk Monika (psycholog)
(1)
Grzymała-Moszczyńska Halina
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Jagielska Katarzyna
(1)
Jagieła Jarosław (1954- )
(1)
Jaroszewski Marcin
(1)
Karapuda Julia
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Klonowska Natalia
(1)
Kobyłecka Ewa
(1)
Kochanowska Ewa Kaian
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kołtyś Barbara
(1)
Kośla Urszula
(1)
Kożuch Paweł
(1)
Krajewska Anna (pedagog)
(1)
Kruczkowska Violetta
(1)
Królak Elżbieta (psycholog)
(1)
Kurtek Paweł
(1)
Kuśmierczyk Marta
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lorenc-Steinmec Aleksandra
(1)
Luszczyński Hubert (1944- )
(1)
Marek Inocenty
(1)
Michnowska Dorota
(1)
Mysior Radosław
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Oleksa Karolina
(1)
Olszewska-Sioma Dorota
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Paszenda Iwona
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Piejka Agnieszka
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Pieluchowski Ryszard
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pilarska Paula
(1)
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Rey Małgorzata
(1)
Riebisch Roswitha (1955- )
(1)
Rożdżyńska Anna
(1)
Siek Beata
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Sitko Maria
(1)
Solecki Roman (pedagog)
(1)
Starykiewicz Irena
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Tarapacz Barbara
(1)
Tomera Małgorzata (psychologia)
(1)
Trusz Sławomir
(1)
Tymiakin Leszek
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Wołowska Agata
(1)
Wołowskiej Agaty
(1)
Wydawnictwo Adam Marszałek
(1)
Wydawnictwo Edgard
(1)
Wydawnictwo Jedność
(1)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
Zagajewski Andrzej
(1)
Zawadzki Michał
(1)
Zienowicz Aleksandra
(1)
Ćwiertniewicz Grzegorz
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Łukaszewski Wiesław (1940- )
(1)
Łukawska Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(85)
Language
Polish
(85)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Nauczyciele
(70)
Uczniowie
(48)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Rodzice
(6)
Klasa szkolna (socjol.)
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele a uczniowie
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Szkolnictwo
(4)
Uczenie się
(4)
Dyscyplina szkolna
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Młodzież
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Współdziałanie
(3)
Grupy rówieśnicze
(2)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Rozmowa
(2)
Uczeń
(2)
Uczniowie a nauczyciele
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytelnictwo
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dotyk
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziewczęta
(1)
Globalizacja
(1)
Gordon, Thomas (1918- )
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Migracje
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Postawy
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychologia środowiskowa
(1)
Rodzina
(1)
Rola społeczna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Seksizm
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Szkoła
(1)
Szkoła a rodzice
(1)
Tutoring
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Uczucia
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilber, Ken (1949- )
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wywiadówka
(1)
Zachowanie
(1)
Zdolności
(1)
badanie
(1)
Śmierć
(1)
Żałoba
(1)
Subject: time
2001-
(11)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
85 results Filter
No cover
Article
In basket
Jak skutecznie rozmawiać z uczniem? / Paulina Dubiel // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2012, nr 12, s. 16-18.
Streszczenie: Podstawowe zasady dobrej komunikacji między nauczycielem a uczniem.
No cover
Article
In basket
Nauczyciel w oczach uczniów / Julia Karapuda // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2012, nr 12, s. 8-9.
Streszczenie: Cechy oraz zachowania pozytywnego i negatywnego nauczyciela. Typy stosunków między nauczycielem a uczniem.
No cover
Article
In basket
Etykietowanie uczniów / Aneta Paszkiewicz // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 4, s. 20-24.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Sposób na porozumienie / Natalia Klonowska, Aleksandra Zienowicz // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 1, s. 73-77.
Streszczenie: Komunikacja między nauczycielem a uczniem.
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Charakterystyka porównawcza sytuacji nauczyciela i ucznia w przestrzeni edukacyjnej. Możliwości porozumienia aksjologicznego między młodzieżą a nauczycielami - rozważanie teoretyczne i wyniki badań własnych.
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Ewaluacja jako źródło wiedzy i jeden ze sposobów zarządzania informacją. Omówienie wyników badań ankietowych.
No cover
Article
In basket
Tutoring w szkole czy dobre doradztwo? / Julian Piotr Sawiński // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 4, s. 16-19.
No cover
Article
In basket
W klasie spełniają się proroctwa / Sławomir Trusz // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.121-128.
No cover
Article
In basket
Przede wszystkim trzeba wiedzieć, dlaczego / Michał Zawadzki // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 5, s. 29-33.
Streszczenie: Wytrwałość, zaangażowanie, pasja – bez nich trudno sobie wyobrazić dobre, mocne relacje między uczniami i nauczycielami. A bez takich relacji nie może być mowy o rozbudzaniu twórczego myślenia.
No cover
Book
In basket
(Sówka)
Tyt. oryg.: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010. - Bibliogr. s. 212-213. - Tyt. oryg.: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43175 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Wyniki pilotażowych badań, których celem było poznanie struktury czynności nauczyciela i uczniów oraz interakcji międy nimi w trakcie lekcji wychowania fizycznego w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Badanie przeprowadzono w roku szkolnym 2008/2009 w szkołach na terenie Nowego Sącza.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Droga do wszechstronnego rozwoju / Małgorzata Rey // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2015, nr 3, s. 23-28.
Streszczenie: Uczniowie mają różne tempo pracy, zależne choćby od ich temperamentu. Mogą mieć również różną samoocenę, poczucie własnej wartości, poziom aspiracji, a to wpływa na ich motywację do zadań. Brak indywidualizacji utrudnia, a czasem uniemożliwia zrównoważony, harmonijny rozwój. Pobrano: http://www.psychologiawszkole.pl/
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia 151-152 oraz przy rozdziałach
Streszczenie: Spis treści: 1. Stosować sprawdzone reguły wywierania wpływu na uczniów. 2. Uczyć niekonwencjonalnie i łamać dydaktyczne schematy. 3. Inspirować i rozwijać racjonalne myślenie uczniów. 4. Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki. 5. Organizować uczenie się i edukację służącą człowiekowi. 6. Pracować nad rozwojem motywacji uczniów. 7. Traktować wszystkich uczniów równo i podmiotowo. 8. Stawiać na samodzielność i odpowiedzialność ucznia. 9. Postawić na wykorzystywanie technologii TIK. 10. Aktywizować i zachęcać do nauki według temperamentu. 11. Ze szkoły uczynić akademię umiejętności. 12. Wymagać wysiłku, rzetelnej pracy i konsekwencji. 13. Priorytetem szkoły uczynić rozwój poznawczych zainteresowań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43695 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again