Form of Work
Artykuły
(12)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Leśniczak Grażyna
(1)
Przybylska Krystyna
(1)
Smoczyńska Urszula
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Trzcionka-Wieczorek Anna
(1)
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Audience Group
Przedszkola
(1)
Subject
Nauczyciele muzyki
(7)
Muzyka
(5)
Nauczyciele
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Dzieci
(1)
Etyka nauczyciela
(1)
Kompetencje
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Orff, Carl (1895-1982)
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Smoczyńska, Urszula
(1)
Wychowanie muzyczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura i sztuka
(2)
14 results Filter
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
(BPNP - Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 18184 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Article
In basket
E-book
In basket
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again