Forma i typ
Artykuły
(12)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Leśniczak Grażyna
(1)
Przybylska Krystyna
(1)
Smoczyńska Urszula
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Trzcionka-Wieczorek Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Przedszkola
(1)
Temat
Nauczyciele muzyki
(7)
Muzyka
(5)
Nauczyciele
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Dzieci
(1)
Etyka nauczyciela
(1)
Kompetencje
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Orff, Carl (1895-1982)
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Smoczyńska, Urszula
(1)
Wychowanie muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura i sztuka
(2)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(BPNP - Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej