Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Horyń Wojciech
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Maciejewski Jan (1954- )
(1)
Marszałek Halina
(1)
Wolters Kluwer Polska
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczyciele oświaty dorosłych
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Mentoring
(1)
Nauczyciele
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 no 3216)
Bibliogr. przy niektórych pracach. - Wstęp i spis treści także ang

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciel, trener, coach / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 394 s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 385-386. Indeks. - Dla nauczycieli oświaty dorosłych
Streszczenie: Spis treści: Wstęp. 1. Podstawy pracy na rzecz rozwoju innych. 1.1. Nauczanie, trening, coaching. 1.2. Style uczenia się. 1.3. Organizacja procesu edukacyjnego. 1.4. Nauczanie przez kształtowanie kompetencji. 1.5. Motywacja w procesie pracy nad rozwojem. 1.6. Podstawy skutecznej komunikacji. 1.7. Sprawne komunikowanie się jako podstawa skutecznej pracy nauczyciela, trenera, coacha. 2. Nauczyciel. 2.1. Podstawowe kompetencje współczesnego nauczyciela. 2.2. Zadania nauczycieli. 2.3. Kompetencje społeczne nauczycieli. 2.4. Podstawy skutecznej pracy z uczniem. 2.5. Motywowanie uczniów do pozytywnego działania. 2.6. Scenariusze zajęć wspomagających motywowanie uczniów do pozytywnego działania. 3. Trener. Podstawowe kompetencje, które powinien posiadać trener. 3.2. Analiza potrzeb szkoleniowych. 3.3. Budowanie szkolenia dedykowanego. 3.4. Metody pracy trenera. 3.5. Postępowanie z trudnymi uczestnikami szkoleń. 3.6. Radzenie sobie z obiekcjami podczas szkoleń. 3.7. Nauczyciel jako trener wewnętrzny. 4. Coach. 4.1. Podstawy coachingu. 4.2. Proces coachowania. 4.3. Typy rozmów coachingowych. 4.4. Skuteczność coachingu. 4.5. Przekazywanie informacji zwrotnej grupie. 5. Wykorzystanie kompetencji trenera i coacha w pracy szkoły. 5.1. Szkoła jako organizacja ucząca się. 5.2. Propozycja wspierania potrzeb rozwojowych szkół przez SORE. 5.3. Organizacja szkoleń w placówkach oświatowych. 5.4. Wykorzystanie kompetencji trenera i coacha w organizacji pracy zespołów zadaniowych. 5.5. Postępowanie z trudnymi partnerami rozmów. 5.6. Udzielanie informacji zwrotnej. Aneks. Test na style uczenia się. Test na role w zespole. Metody aktywizujące w nauczaniu zintegrowanym. Aktywizujące metody nauczania w klasach IV-VI. Aktywizujące metody nauczania w gimnazjum i szkołach ponadgimnazjalnych. Wybrane metody i narzędzia pracy trenera. Wybrane narzędzia przydatne do prowadzenia rozmowy coachingowej. Ćwiczenia wzmacniające coaching zespołowy. Action Learning jako metoda wspomagania rozwoju nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43627 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej