Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Czajkowska Irena (?-2008)
(2)
Herda Kazimierz (1938-2008)
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Czabaj Renata
(1)
Domoradzki Stanisław
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Opolska Teresa
(1)
Rożyńska Małgorzata (1964- )
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Nauka czytania
(4)
Nauka pisania
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Specyficzne trudności w uczeniu się
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Pisanie
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole / Irena Czajkowska, Kazimierz Herda. - Wydanie szóste. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2003]. - 149, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia - Pedagogika)
Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i 4 stronie redakcyjnej rok wydania 1989.
Bibliografia na stronach 177-179.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 56-60.
Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i reedukatorów, ma pomagać w rozpoznawaniu przyczyn opóźnień funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci z deficytami rozwojowymi. Opóźnienia te hamując prawidłowy przebieg procesów czytania i pisania stają się w konsekwencji przyczyną zaburzeń emocjonalnych i trudności wychowawczych. Oprócz charakterystyki zaburzeń autorka przedstawia wybrane techniki reedukacyjne i proponuje pięć metod pracy z dziećmi wymagającymi indywidualnego traktowania: Metodę Dobrego Startu; Ruchu Rozwijającego W.Sherborne; leczniczo-pedagogiczną J.Magnuskiej; tzw."18 struktur wyrazowych" oraz koncepcję procesu reedukacji B.Zakrzewskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34935 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej