Form of Work
Artykuły
(13)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Bielecka Małgorzata
(1)
Fota Marlena
(1)
Strzemieczny Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
Ocenianie
(13)
Ocena szkolna
(4)
Język polski
(3)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ocenianie wzmacniające
(1)
14 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Komu potrzebne jest ocenianie w szkole? / Dorota Klus-Stańska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.11-14.
No cover
Article
In basket
Modele oceniania ucznia / Krzysztof Zajdel // DYREKTOR SZKOŁY. - 2008, nr 4, s.31-33.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Ocenianie kształtuje ofertę edukacyjną / Joanna Kozłowska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.15-20.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
E-book
In basket
W wielu krajach ocenianie kształtujące uważane jest za jeden z najbardziej obiecujących kierunków zmiany nauczania. Jest to rodzaj oceniania szkolnego, którego głównym celem jest pomoc uczniowi w uczeniu się. Liczne badania i poważne raporty pokazują, że ocenianie kształtujące jest bardzo skutecznym sposobem podnoszenia osiągnięć uczniów. Inną przyczyną zainteresowania tym sposobem oceniania jest to, że ocenianie kształtujące przygotowuje uczniów do uczenia się przez całe życie. Badania wykazują również, że ocenianie kształtujące jest pomocne w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych. Aby uczniowie byli przygotowani do uczenia się po zakończeniu formalnej edukacji, potrzebują umiejętności aktywnego budowania własnej wiedzy i zrozumienia zjawisk, a nie tylko biernego przyswajania podawanych im informacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again