Form of Work
Artykuły
(13)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bielecka Małgorzata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Fota Marlena
(1)
Strzemieczny Jacek
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Dyrektorzy szkół
(1)
Subject
Ocenianie
(13)
Ocena szkolna
(4)
Język polski
(3)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ocenianie wzmacniające
(1)
Oceny szkolne
(1)
Projekt
(1)
Wewnątrzszkolny system oceniania (WSO)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
16 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Komu potrzebne jest ocenianie w szkole? / Dorota Klus-Stańska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.11-14.
No cover
Article
In basket
Modele oceniania ucznia / Krzysztof Zajdel // DYREKTOR SZKOŁY. - 2008, nr 4, s.31-33.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Ocenianie kształtuje ofertę edukacyjną / Joanna Kozłowska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.15-20.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Przewodnik Dyrektora)
Praca przedstawia: wewnątrzszkolny system oceniania, strategie oceniania, kryteria ocen z zachowania, przykładowy dokument oceniania wewnątrzszkolnego. Książka zawiera również wybór przepisów prawnych w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36027 (1 egz.)
E-book
In basket
W wielu krajach ocenianie kształtujące uważane jest za jeden z najbardziej obiecujących kierunków zmiany nauczania. Jest to rodzaj oceniania szkolnego, którego głównym celem jest pomoc uczniowi w uczeniu się. Liczne badania i poważne raporty pokazują, że ocenianie kształtujące jest bardzo skutecznym sposobem podnoszenia osiągnięć uczniów. Inną przyczyną zainteresowania tym sposobem oceniania jest to, że ocenianie kształtujące przygotowuje uczniów do uczenia się przez całe życie. Badania wykazują również, że ocenianie kształtujące jest pomocne w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych. Aby uczniowie byli przygotowani do uczenia się po zakończeniu formalnej edukacji, potrzebują umiejętności aktywnego budowania własnej wiedzy i zrozumienia zjawisk, a nie tylko biernego przyswajania podawanych im informacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again