Forma i typ
Książki
(10)
Artykuły
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Turska Dorota
(2)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Caverni Jean-Paul
(1)
Cook Jonathan
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Dopierała Aleksandra
(1)
Forrestal Peter
(1)
Jaskulska Sylwia (1977- )
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Knopik Tomasz
(1)
Koźniewska Elżbieta
(1)
Kubala-KulpińskaAleksandra
(1)
Lubomirska Krystyna
(1)
Matuszewski Andrzej
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Mruczyk Michalina
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Noizet Georges
(1)
Psychologia Społeczna
(1)
Racinkowska Renata
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Reid Jo-Anne
(1)
Staszczuk Alicja
(1)
Sękowski Andrzej Edward (1957- )
(1)
Troczyńska Ewa
(1)
Troczyński Józef
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Zarzycka Irena
(1)
Zwierzyńska Elżbieta
(1)
Łukasik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Temat
Oceny szkolne
(13)
Efektywność nauczania
(3)
Nauczanie
(3)
Ocena szkolna
(3)
Uczenie się
(3)
Uczniowie
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczyciele
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko sześcioletnie
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Ocena
(1)
Odporność
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Podręczniki
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia uczenia się
(1)
Spostrzeganie
(1)
Teoria nauczania
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Ukraińcy
(1)
Zachowanie
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Raport z badań
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(6)
Nauka i badania
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Niedoceniana moc oceniania / Przemysław Bąbel. W: Psychologia w Szkole. 2006, nr 2, s. 21-30. - 2006.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Waga stopni / Aleksandra Ratajczyk // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 3, s. 49-54.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30265 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Streszczenie: Książka ta koncentruje się na błędach oceniania, na jego niedoskonałościach. Jej lektura musi prowadzić do wniosku, że jakość naszych ocen nie jest nadzwyczajna, że przy ich dokonywaniu wpadamy w rozmaite pułapki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Bibliogr. s. 79-80
Streszczenie: Autorzy przedstawiają prosty model uczenia się zespołowego, łatwy do zastosowania w każdej klasie, szczególnie przydatny w nauczaniu początkowym. Obejmuje on kilka etapów: zapoznanie się z problemami - rozwiązywanie problemów - transformacja informac
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34746 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
Tyt. oryg.: "Pädagogische Psychologie des Lernens und Lehrens" 2001; Na okł. podtytuł: "Praktyczny podręcznik dla pedagogów i nauczycieli"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38803, 38346 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47902 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Jak informować o błędach? / Adriana Kloskowska. W: Życie Szkoły. 2022, nr 4, s. 22-25. - 2022.
Bibliografia na stronie 25.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41863, 41862 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Osiągnięcia uczniów zdolnych / Andrzej E. Sękowski. - Lublin : TNKUL, copyright 2000. - 242 strony ; 24 cm.
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 57)
Bibliografia.
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-198.
Przedstawiono teoretyczny model skuteczności ucznia obejmujący szkołę jako źródło specyficznych wymogów poznawczych i społecznych oraz podmiotowe determinanty skutecznosci ucznia, analizę i interpretacje wyników badań własnych. W 2002 r. badano uczniów klas III gimnazjów i liceów w Lubelinie - uczniów uznanych za najbardziej skutecznych (grupa zasadnicza) i wszystkich uczniów losowo wybranych klas (grupa kontrolna).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39816 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej