Status
available
(9)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Author
Czajkowska Irena (-2008 )
(4)
Herda Kazimierz
(4)
Gąsowska Teresa
(2)
Wasyluk-Kuś Halina
(2)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Kijowska Iwona Maria
(1)
Kujawa Ewa
(1)
Kurzyna Maria
(1)
Pelc Maria (ilustratorka)
(1)
Pietrak-Stępkowska Zofia
(1)
Pietrzak-Stępkowska Zofia
(1)
Sorokosz Irena
(1)
Welz Mirosław (1966- )
(1)
Year
2020 - 2023
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
12 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 25648 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 19788 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 19784 (1 egz.)
Book
In basket
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Na tece: Kolekcja Poznaję litery.
Publikacja polecana również starszym dzieciom korzystającym z terapii pedagogicznej, zajęć wyrównawczych czy korekcyjno-kompensacyjnych, a także do pracy w domu pod okiem rodzica. Ćwiczenia zaznajamiają ucznia z literami ze znakami diakrytycznymi, dwuznakami i trójznakiem, czyli elementami alfabetu języka polskiego sprawiającymi największą trudność w nauce czytania i pisania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 46977 (1 egz.)
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy rozdziałach

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 44944 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychologia - Pedagogika)
Streszczenie: Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36916 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychologia - Pedagogika)
Streszczenie: Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37982 (1 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 30950 (1 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Poradnik metodyczny adresowany do nauczycieli nauczania początkowego, stanowi pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Autorzy koncentrują się na trudnościach specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w książce zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów zajęć stanowi zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34336, 34335 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35599, 34954 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45918 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-360.
Streszczenie: Autorki zapoznają z wypracowanymi przez siebie zasadami i sposobami postępowania w pracy z dziećmi dyslektycznymi. Przedstawiają zestawy ćwiczeń ukazujących cały tok pracy z dziećmi, od zajęć wstępnych do czytania i pisania całych tekstów. Ćwiczenia ułożono w grupy tematyczne: ćwiczenia manualne, usprawniające spostrzeganie i orientację przestrzenną, analizę i syntezę słuchową, kordynację słuchowo-ruchową i słuchowo-wzrokową, ćwiczenia w czytaniu i pisaniu sylab i wyrazów oraz ćwiczenia w czytaniu całych tekstów. Do ćwiczeń dołączono opisy pomocy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35597, 35596 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again