Form of Work
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Author
Skrzyński Dariusz
(2)
Boryczko Marcin
(1)
Dunajska Anna (praca socjalna)
(1)
Gołubiew Katarzyna
(1)
Klich Alicja
(1)
Wrońska-Zblewska Katarzyna
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Subject
Praca zdalna
(5)
Biblioteki
(2)
COVID-19
(2)
Covid-19
(2)
Epidemie
(2)
Kwarantanna (medycyna)
(2)
Nauczyciele
(2)
Prawo pracy
(2)
Płaca
(2)
Ubezpieczenia chorobowe
(2)
Bibliotekarze
(1)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej (Warszawa)
(1)
Praca socjalna
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Polska
(4)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 results Filter
Article
In basket
Article
In basket
Covid-19 : nauczyciel na kwarantannie / Dariusz Skrzyński. W: Biblioteka w Szkole : czasopismo pracowników bibliotek oświatowych. 2020, nr 11, s. 10-12. - 2020.
Wykaz aktów prawnych na stronie 12.
E-book
In basket
Polecenie pracy zdalnej, w celach związanych z przeciwdziałaniem koronawirusowi, może być zarówno samodzielną decyzją pracodawcy, jak i odpowiedzią na wniosek samego pracownika. Pracodawca może określić zasady pracy zdalnej np. w zarządzeniu lub w regulaminie pracy, jednak polecenia powinny być wydawane indywidualnie poszczególnym pracownikom. Dzięki publikacji poznasz najważniejsze reguły związane z polecaniem pracy zdalnej i reguł jej wykonywania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again