Form of Work
Artykuły
(3)
Author
Żak Piotr
(2)
Korolik Arkadiusz
(1)
Markowska-Manista Urszula
(1)
Wilczyńska Agnieszka
(1)
Zimbardo Philip G (1933- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni
(3)
Wiedza
(1)
Zimbardo, Philip G. (1933- )
(1)
3 results Filter
No cover
Article
In basket
Przeciw codziennemu złu / Arkadiusz Korolik // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 3, s. 31-36.
Streszczenie: Nieprzemyślane oceny, automatyczne reakcje, lęk przed ośmieszeniem, niechęć do wychodzenia przed szereg – wszystko to przeszkadza nam być codziennymi bohaterami. A przecież możemy uwolnić się z pozornie zaklętego kręgu automatyzmów i nawyków. (http://www.psychologiawszkole.pl)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: W programie HIP uczeń zdobywa dostatecznie dużą wiedzę, aby samemu kogoś czegoś nauczyć. Ta wiedza ma wystarczający potencjał, by sprawić, że stanie się on społecznym rewolucjonistą – przekonują Agnieszka Wilczyńska i Urszula Markowska-Manista. (http://www.psychologiawszkole.pl)
No cover
Article
In basket
Wiedza dla wspólnego dobra / Philip G. Zimbardo, Piotr Żak // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 5, s. 5-10.
Streszczenie: Jednym z ważniejszych zadań naszego projektu jest pokazanie, że wiedza nie tylko czyni mądrzejszym. Uczymy młodych ludzi, jak wykorzystywać ją dla dobra swojego i innych – prof. Philip Zimbardo opowiada o Heroic Imagination Project, niezwykłym programie edukacyjnym.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again