Form of Work
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Author
Rybska Eliza
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
2 results Filter
E-book
In basket
W prezentowanym kwartalniku NIT 2(17) zamieszczono siedem artykułów nauko-wych. Problematyka zeszytu jest bardzo szeroka – od nanocebulek, poprzez błędy żywieniowe młodzieży, pakowanie mięsa drobiowego w modyfikowanej atmosfe¬rze, zastosowanie antocyjanów i właściwości, otrzymywanie i zastosowanie hemi¬celulaz, po suszenie ziół i przypraw. Pomimo okresu urlopowego Redakcja NIT nie potrafi zupełnie zapomnieć o swoich czytelnikach, autorach prac oraz recenzentach. Ze swojej strony staramy się, aby wymagania redakcyjne względem publikacji zamieszczanych w NIT były zbieżne z zasadami przyjętymi w innych polskich i zagranicznych czasopismach. Dlatego prosimy Autorów oraz Recenzentów o baczne śledzenie „Wskazówek dla autorów” zamieszczonych na stronie internetowej Wydawnictwa UE; staramy się je doskonalić, a zatem będą się tam pojawiać informacje o ewentualnych zmianach. Redaktor Naczelny NIT prof. dr hab. inż. Tomasz Lesiów
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja rzuca nowe światło nie tylko na sam niezwykły dziecięcy potencjał ujawniany w sytuacjach zadaniowych, lecz także na konieczność odmiennego od dotychczasowego sposobu edukowania dzieci, a zwłaszcza wspierania rozwoju ich umiejętności poznawczych. Dziecięce nadawanie i odkrywanie znaczeń umożliwia zarówno wniknięcie w sposób myślenia i rozumowania dzieci, jak i pozwala dostrzec wagę oraz wartość wsparcia tych procesów poprzez stawianie dziecka w sytuacjach wymagających twórczego i niestandardowego działania. Niedocenianie, umniejszanie, ignorowanie, a często i lekceważenie potencjału kognitywnego dzieci w procesie aranżowania środowiska edukacyjnego, konstruowania programów kształcenia czy budowania relacji edukacyjnej, prowadzą do nieadekwatnych osiągnięć rozwojowych, znacznie poniżej ich możliwości. Autorki udowodniły, że dzieci przedszkolne są w stanie rozwinąć wyższe formy myślenia, rozumowania, jeśli doceni się i dostrzeże ich możliwości oraz zapewni im wyzwalające i stymulujące środowisko do nauki. Z recenzji prof. dr hab. Renaty Michalak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again