Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Autor
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Franc Małgorzata (1968- )
(1)
Kołodziejska Lidia
(1)
Kurkowska Agnieszka
(1)
Kwiatkowska-Tybulewicz Barbara
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Samoraj Mariusz
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Steliga Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Sztuka (przedmiot szkolny)
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Dzieci
(2)
Dziecko zdolne
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Kreatywność
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Pedagogika
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Przestrzeń
(1)
Spostrzeganie
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uniwersytety dziecięce
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: dzieło
Nasze kunsztowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Nasze kunsztowanie : w warsztatach artystycznych, projektach twórczych, akcjach plastycznych i podróżowaniu wyobraźni. - Częstochowa, 2016.
E-book
W koszyku
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej