Form of Work
Artykuły
(13)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Status
available
(9)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Buttler Dominik
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Deja Monika
(1)
Henry Jane
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Joseph Stephen
(1)
Kasser Tim
(1)
Kleszczewska-Albińska Angelika
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lawrence G. Calhoun
(1)
Linley Alex P
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Mamcarczyk Mariola
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Schwartz Barry
(1)
Sherman K. David
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Taylor E. Shelley
(1)
Tedeschi Richar G
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Ward Andrew
(1)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(12)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(17)
Reklama
(7)
Optymizm
(6)
Marketing
(4)
Zachowanie
(3)
Decyzje
(2)
Dziecko
(2)
Postawy
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia ekonomiczna
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Negocjacje
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oszczędzanie
(1)
Podatki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Polityka
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wolontariusze
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(10)
Subject: place
Polska
(5)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Raport z badań
(3)
Domain
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
23 results Filter
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37913 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks. - Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Pedagogiki i Psychologii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43546 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39243 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 41046 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43200 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40167, 40080 (2 egz.)
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407]
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36634 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Psychologia i ekonomia
Bibliogr. przy rozdz. - Indeksy
Streszczenie: Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42073 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich / Małgorzata Kossowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 333-351.ObPBP16033848. - 2012.
Book
In basket
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Wpływ treści mediów na zmianę kulturowych konstruktów "dziecka (dzieciństwa)", "dorosłego (dorosłości)" i życia rodzinnego. Analiza zmieniających się światów wartości, ujawniających się w przekazach medialnych. Przedstawienie roli dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego oraz rozrywek i zabaw dla dzieci - ich zagrożeń i korzyści. Ukazanie socjalizacji dziewczynek i chłopców w potrzasku kulturowych pułapek oraz obrazu dziecka w mediach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39922 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again