Form of Work
Artykuły
(16)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Książki
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Bartkowiak Kinga
(2)
Kamińska-Holc Katarzyna
(2)
Blum Roseline
(1)
Bukowińska Agnieszka
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Czupała Hubert
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Huńczak Malwina
(1)
Jankowiak Barbara
(1)
Janus Edyta
(1)
Jarmużek Joanna
(1)
Jelonkiewicz Irena
(1)
Juńczyk Tomasz
(1)
Kaczmar Elżbieta Małgorzata
(1)
Ludorowska Agnieszka
(1)
Psychologia pozytywna w praktyce szkolnej / Agnieszka Jastrzębska
(1)
Sokołowska Jolanta (pedagog)
(1)
Trzebińska Ewa
(1)
Wentrych Agnieszka
(1)
Witerska Kamila
(1)
Wrzosek Piotr
(1)
Year
2020 - 2021
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(15)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Audience Group
Nauczyciele
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Rodzice
(2)
Pedagodzy szkolni
(1)
Przedszkola
(1)
Subject
Psychologia pozytywna
(10)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(7)
Uczniowie
(4)
Poczucie własnej wartości
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Metody nauczania
(2)
Pewność siebie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Dezintegracja pozytywna
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Duchowość
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Jakość życia
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Logoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Nagroda (psychologia)
(1)
Noetyczny wymiar osobowości
(1)
Optymizm
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Potrzeba aprobaty społecznej
(1)
Pozytywne myślenie
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Samoocena
(1)
Samorealizacja
(1)
Streetworking
(1)
Szczęście
(1)
Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT)
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trauma
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczucia
(1)
Wartość
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Współczucie wobec samego siebie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(12)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł monograficzny
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(11)
Psychologia
(10)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 results Filter
Book
In basket
Psychologia pozytywna / Ewa Trzebińska. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008. - 237,[3] s. : tabl. ; 24 cm.
(Psychologia Wobec Współczesności : zdrowie ISSN Patologie, Psychoprofilaktyka)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40337 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41064 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Na pozytywną nutę / Iwona Majewska-Opiełka // EDUKACJA i DIALOG. - 2010, nr 1-2, s. 28-30.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44657 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Article
In basket
No cover
E-book
In basket
Autor przedstawia praktyczne możliwości uczenia młodzieży dobrostanu psychicznego i odporności, bazując na teoretycznych koncepcjach psychologii pozytywnej. Prezentuje współczesne badania na temat stanu psychospołecznego uczniów, nauczycieli oraz rodziców i stara się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu polski system edukacji potrzebuje zmiany w kontekście wzmacniania zdrowia psychicznego jego podmiotów. Przedstawia genezę psychologii pozytywnej, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch koncepcji: Martina Seligmana oraz Carol Dweck. Autor prezentuje również kilka, praktycznych i zweryfikowanych empirycznie, modeli wdrożeniowych (m.in.: PERMA, zrównoważonej mądrości, włączania rodziców w działania na rzecz edukacji, przywództwa w kontekście szkolnym), które odpowiadają na pytanie, jak budować odporność psychiczną wśród różnych podmiotów systemu szkolnego; omawia założenia oraz wyniki własne dotyczące korelacji pomiędzy stylem atrybucji ucznia, jego przekonaniami na temat inteligencji a ocenami szkolnymi. Książkę dopełnia przykładowy program szkoleniowy dla nauczycieli.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again