Form of Work
Artykuły
(19)
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(17)
Branch
Wypożyczalnia
(17)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Hallada Marek
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Marketing Bez Tajemnic
(1)
Miluska Jolanta (1951- )
(1)
Najbert Marta
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Skowronek Katarzyna
(1)
Styśko-Kunkowska Małgorzata (1975- )
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Wydawnictwo Park
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Year
2020 - 2023
(2)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Reklama
(32)
Dziecko
(7)
Marketing
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Decyzje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Psychologia
(3)
Telewizja
(3)
Wychowanie
(3)
Komunikacja
(2)
Młodzież
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia ekonomiczna
(2)
Reklama internetowa
(2)
Zachowanie
(2)
Agresja
(1)
Agresywność
(1)
Bierność społeczna
(1)
Cyberseks
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Emocje
(1)
Inteligencja
(1)
Język polski
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Media
(1)
Metoda Hollanda
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osoby w kryzysie bezdomności
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychoterapia
(1)
Public relations
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjalizacja
(1)
Starzenie się
(1)
Stres
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Żywienie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(7)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
36 results Filter
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 234-248. - Indeksy
Streszczenie: Książka ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor wyjaśnia mechanizmy oddziaływania reklamy, szczególnie wiele uwagi poświęca badaniom marketingowym, które powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38122 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [2000]. - 200 s. : tab. ; 21 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36677 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
Reklama : studium pragmalingwistyczne / Katarzyna Skowronek. - Wyd. 2. - Kraków : "Rabid", [2001]. - 99,[3] s. : ilustracje ; 21 cm.
Streszczenie: Autorka omawia werbalny aspekt reklamy w świetle pragmatyki językowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40832, 37916 (2 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 236,[16] s. : ilustracje[16] s. ; 24 cm.
bibliogr. s.228-232
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37334 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39243 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Kto nie daje się reklamie / Dorota Karwowska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2008, nr 2, s.93-100.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Reklama daje do myślenia / Anna Herzog // MIĘDZY NAMI POLONISTAMI., Numer sygnalny, s.17-18.
No cover
Article
In basket
Reklama i dziecko / Małgorzata Sitarczyk, Magdalena Łukasik // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2005, 8, s.464-468.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42073 (1 egz.)
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. s.148-157. - Indeksy
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38123 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 11719 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Reklama i dziecko. Pedagogiczny wymiar zjawiska / Paweł Kossowski // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 1997, nr 8, s.(9)-(12). - Warszawa.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again