Forma i typ
Artykuły
(2)
Autor
Grochowska Alicja
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Reklama
(2)
Poznanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy / Alicja Grochowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 353-400.ObPBP16033848. - 2012.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej