Forma i typ
Książki
(7)
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Obuchowska Irena (1932-2016)
(2)
Bobik Bogumiła
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Ostrowski Kazimierz (nauczyciel)
(1)
Rusaczyk Janusz
(1)
Rączka Beata
(1)
Skórczyńska Małgorzata
(1)
Twardowski Andrzej (1956- )
(1)
Uniwersytet im Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydawnictwo Naukowe
(1)
Zielińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Rodzina
(10)
Dziecko niepełnosprawne
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Chorzy w rodzinie
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Arteterapia
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Gry i zabawy
(1)
Internet
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Pogotowie terapeutyczne
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40872 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ISSN 0083-4254 nr 178)
Bibliogr. s. 337-355. - Streszcz. ang.
Streszczenie: Scharakteryzowano: rodzinę jako środowisko rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami, polskie koncepcje wczesnego wspomagania rozwoju, terminy dotyczące wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, paradygmat wczesnego wspomagania rozwoju dziecka skoncentrowanego na rodzinie, modele wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym (M. Guralnicka, R. McWilliama, G. Mahoneya, C. Dunsta, T. Hanock i A. Kaiser), autorski model wczesnego wspomagania rozwoju w środowisku rodzinnym dopełniony propozycjami współpracy specjalistów z rodzicami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44538 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-136.
Streszczenie: W części teoretycznej omówiono środowiskowy kontekst rozwoju człowieka, współudział rodziny w tworzeniu i realizowaniu programów wczesnej interwencji. W części praktycznej opisano wybrane sposoby wspomagania rozwoju dziecka, takie jak: sytuacyjne uczenie się, dzielenie wspólnej uwagi, uczenie się przez pośrednictwo oraz czas podłogowy wg S.I. Greenspana. Przedstawiono doświadczenia w zakresie stosowania wczesnej interwencji w Szwecji, Austrii, Niemczech i Włoszech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38834 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej